Gå til innhold

En tale skrider frem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld da jeg la meg, lå jeg og tenkte på talen jeg skal skrive.........idag tidlig våknet jeg, i 6-tiden og hadde den på plass:-)

Tydelig at underbevisstheten har jobbet på høygir i natt og nå har jeg skrevet en lang og nær tale til min mellomste datter. Om 1 uke er hun jammen meg konfirmant:-)

Tenke seg til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg skulle begynne å skrive konf-tale til mine......Nei, litt tidlig det kanskje??

Men det er godt med alt som er gjort, og så kreativ kl. 06 om morningen kommer jeg aldri til å bli:o))

Det blir nok en fin tale.... Og kanskje noen må felle en tåre......

Men det går så fint og konfirmanten blir kjempeglad:o))

Skrevet

Det er energitiden min disse tidlige morgenene. Når jeg i tillegg kan få møte solen ja da er dagen reddet:-) Den var her grytidlig, men nå er det bare vått og guffent!

Kan nok tenkes at det blir en tåre eller to ja;-D Det rant noen nedover kinnene mine mens jeg satt og skrev...........

Jeg gleder meg til å holde den til henne!

Skrevet

Ja det der er snåle greier. Begrepet "jeg skal sove på det" er egentlig ganske fortreffelig, Lykke til med konfirmasjo :D Sikkert en vakker tale!

Skrevet

Takk for det:-) Sitter egentlig og klør litt nå fordi jeg ikke kan sette igang med maten vi skal ha......hadde vært greit å kunne laget litt før helgen:-)

Men nå har jeg laget rullekake med sjokoladesmørkrem........skikkelig mektig og kvalmende, men akk så godt!

Skrevet

Det hørtes snadder ut :D Kake er bare ja mmm...

Høres ut som du har kontrollen og det er ikke verst, mye å tenke på til en konfimasjon ..:)

Skrevet

Merkelig det derm, hvordan man jobber om natten mens man sover.

Så spennende med konfirmasjon og tale! Håper dere får sol og vakkert vær som ramme for dagen.

Rart å tenke på hvor fort tiden går, de vokser og vips så er de konfirmanter.......

Lykke til med alle forberedelser!!

Skrevet

Takk for det:-)

Skrevet

Her er storebror allerede i gang med å planlegge talen han skal holde når han er konfirmant.

"Mamma, skal jeg holde tale i konfirmasjonen min?"

"Hvis du vil bli konfirmert og vil holde tale, så får du det"

"Det vil jeg"

Her om dagen satt han på rommet og skrev ting som skulle være med i talen. Greit å være tidlig ute, han blir jo tross alt ni år om noen måneder ;-)

Det holder lenge med en uke også! Jeg jobber på samme måte. Tror jeg ikke har tenkt noe særlig på det, men plutselig en dag bare kommer talen til meg og så er den ferdig på en-to-tre. Lykke til!

Skrevet

Takk for det:-)

Deilig å være ferdig, selv om jeg sikkert kommer på noe etterhvert!

Noen liker laaange forberedelser og andre tar det i søvne, for tiden strekker ikke alltid til på dagtid;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...