Gå til innhold

Er det mange 3. gangs fødende her inne,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nr 3, og har termin i slutten av august..

Er det flere som meg her...

Jeg har fått fødeplass på UL, post A...

Kanskje vi sees..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg venter nr. tre 29.oktober. Bor på Ål i Hallingdal, og regner med å føde på Ringerike. To timers kjøring i sykebil!! Håper på en rask og grei fødsel så jeg kan føde her på en liten fødestue. Fødte rett etter to timer i sykebil til Ringerike sist!!! Ønsker ikke det denne gangen. Jeg er 28 år og har to jenter fra før. Du da?

Skrevet

Jeg venter også nr tre. Har en av hvert kjønn fra før. Termin 20.okt, men skal ta planlagt k.snitt så det blir vel ca 10-14 dager før da..

Skrevet

jeg venter også nr 3 :) men skal føde i ålesund. termin 29.aug

Skrevet

Halling?? Morsomt, er selv fra hallingdal men nå utfløtt;) Venter gutt nr 3 i slutten av august..

Skrevet

Jeg venter også nr. 3.

Har termin 2. november og skal føde på Sykehuset Levanger.

Skrevet

Barn nr 3! Blir nok en fødsel på Elverum sykehus her! Bor på Hamar, men er fra Oslo....

Skrevet

Hei

Jeg går å ruger på nr.3..Har 2 jenter fra før

Skal føde på Sykehuset i Østfold...

Skrevet

Venter også nr 3 med termin 19. september.Men minste er 7,5år så føler meg nesten som 1. gangs igjen:) Holder til i Bergen.

Gjest amandine
Skrevet

Nr tre her også, i Bergen med termin 20.september :)

Skrevet

Venter også nr 3:) Gutt på 5 1/2 og jente som akkurat har fylt 1 år.. Har hørt jeg skal få det travelt..:D Venter 14 oktober og det blir fødsel i Tønsberg.

Skrevet

Hei!

jeg venter nr 3 og har termin 25 oktober.

Eldste her er 9 og minste er 11,5 mnd,

så det blir 17 mnd mellom de to minste..

Skal forresten føde på SUS (Stavanger)

Skrevet

Hei, venter også nr 3. Har termin 2.november og skal føde på Elverum.

Skrevet

Venter jente nr 3 i september. Skal føde på ABC for 3 gang:) Eldste jente er 5, yngste 3, så her blir det livlig!!

Skrevet

Venter nr tre med termin 18. september. Men pga to keisersnitt fra før og svangerskapsdiabetes blir nr tre tatt med keisersnitt ved bodø sentralsykehus 25. august.

Fra før har jeg en gutt på 3 år og en jente på 1 år - så hos oss blir det nok livlig en stund:)

Men det er bare gøy!

Skrevet

Venter nr 3 i november. Kanskje en jente denne gang... Guttene mine er 5 og 7, så det blir stas med en liten baby igjen :-)

Skrevet

Venter nr.3 26 oktober.

Har to barn på 12 og 10, så blir lille attpåklatten dette :)

Skal forhåpentligvis føde i Arendal.

Skrevet

Jeg venter også nummer tre, termin 12.aug, skal føde i Ålesund.

Skrevet

Jeg vente nr. 3, med termin 4. august. Har to jenter fra før, ei som blir 3 år i juni og ei på snart 14 mnd. Ser ut til at det blir jente denne gangen også:)

Skal føde i Trondheim

Skrevet

Venter nummer tre ca 2 november :)

Har jente på 8 år og gutt på 6 år fra før. Bor i Bodø :o)

Skrevet

Venter nr 3 i september.

Skal føde på riksen.

Skrevet

Hei, venter nr 3 tidlig i november. Har to jenter fra før, ei på 3,5 og ei som blir 2 til sommern, har skikkelig jentefølelse igjen, så det blir spennende.;)Jeg skal føde i Skien el Tønsberg, bor midt i mellom så ikke bestemt meg ennå;)

Skrevet

Vi venter gutt nr 3 paa 3,5aar :)

Han vil vel komme i midten av august, tidlig august med kesiersnitt paa Corniche Hospital, Abu Dhabi saa forventer ikke aa se saa mange av dere der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...