Gå til innhold

Hvor mange ganger

willen sie eine ku zu milchen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere så langt i svangerskapet vært innom føden pga en eller annen form for bekymring?

Jeg er i uke 35 nå og har vært innom føden 2 ganger. første gangen var pga at jeg hadde symptomer på svangerskapsforgiftning mens andre gangen var pga at jeg hadde kjent så lite liv..

Er en del uker siden sist nå, men føler liksom at jeg har brukt opp kvoten min.. -selv om jeg vet at jeg ikke bør tenke slik!

Ikke kjent så mye liv i dag, men håper den lille kvikner til etterhvert:) ellers får jeg vel vurdere å ringe føden..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 37+3 i dag, vært på føden en gang, var pga masse regelmessige kynnere og kraftige menssmerter. :)

Var vel i uke 34 d.

Skrevet

jeg er andregangs og det er bare 2 år siden sist... så denne gangen har jeg ikke vært på føden. Og jeg er 39+4idag... altså ikke veldig lenge til termin. Sist fødte jeg en uke på overtid og da hadde jeg vært innom 5 ganger tror jeg det var... Så man blir liksom litt mer rolig og sikkert etterhvert som erfaringene kommer :o) Jeg ble tatt like godt imot hver gang, så ikke tenk på det. Du har heller ikke mulighet til å bruke opp noe kvote...

lykke til

Skrevet

Hei! Jeg slår deg:) Vært inne et par ganger pga lite liv, innlagt en gang pga magesmerter og fire ganger for kontroll pga høytblodtrykk og fare for SF. Følte meg litt dum i begynnelsen, men nå er det de som setter meg opp til kontroll to ganger i uken. Er i uke 37. Det er bedre å ha vært der en gang for mye enn en gang for lite. Legene og jordmødrene er veldig flinke til å presisere dette. Det er jobben deres å passe på oss gravide:)

Skrevet

vist man hører hjertelyden bør man da bare vere rolig eller kan den lille allikevel ha det vondt når det er lite liv??

Skrevet

Tok dette opp med jm sist jeg var urolig og hun sa at det å høre hjerte ikke var noen garanti..:/

Skrevet

Jeg er 41+1, aldri vært på føden.

Skrevet

Jeg har aldri ringt føden. Er i uke 38.

Skrevet

Hmmm...

To ganger pga blødning og en gang pga premature rier som jeg selv mente, og fortsatt mener, var kynnere med litt fynd og klem i.

Har også vært på svangerskapspoliklinikken et par ganger. En gang fordi legen ville vite om jeg hadde foranliggende morkake i.o.m at de sa det den ene gangen jeg var inne med blødning. Sist fordi jeg plutselig hadde en baby i seteleie i uke 36+4.

Nei, søren, så var jeg jo inne til snuforsøk, men da hadde han ordnet opp selv.

Fire ganger på føden alt. Den ene gangen over natta. Er "en gammel kjenning", jeg.

Skrevet

En gang pga blødning.. Men vi bor også langt unna føden. Jeg tenker ikke så mye på det om å kjenne lite liv, trodde det var greit så lenge vi kjente liv hver dag jeg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...