Gå til innhold

Da var mensen tilbake... :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg mensen tilbake.. Syns den kunne ventet lengre.... Så nå vet jeg sikkert at eggløsningen kommer snart og, så da må vi vel være ekstra forsiktige... :)

 

Syns det var rart at den kom så "tidlig" siden jeg fullammer. Har ikke ammet om nattet på 5 mnd... ( for da sover gullet..) men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at eggløsning kommer FØR mensen kommer, så du har nok hatt en eggløsning allerede. Jeg fikk mensen igjen 2 mnd etter fødsel, og jeg fullammet, så det er fullt ulig det. Greit å vite at alt er som det skal være, synes nå jeg :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var so "heldig"og fekk den etter bare 7 uker:( blææ men so begynte jeg på minipillen og har ikke hatt mensen ette de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet også opp til en kjedelig gjest idag :-(

Har ventet på det lenge egentlig, men nå ammer jeg ikke så mye lenger så jeg skjønte jo forsåvidt at den var rett rundt hjørnet.

 

Men kjipt er det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske irriterende att mensen har kommet tilbake. trodde det var en liten gullerot for å amme jeg... Fikk mensen når det var gått åtte uker. Men satte inn kobber spiral og blødde i en mnd. så vent med å sette inn slikt. hadde jeg visst så skulle jeg venta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...