Gå til innhold

Jeg er jo helt umulig- sipper så lett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort en feil på jobben og nå sitter jeg her å sysns synd på meg selv. Det er ikke en stor sak, men i mitt gravidehumær må jeg jo begynne å gråte (er hjemme så kan gråte) Mannen i huset skjønner jo ingenting! Spør hva det er og det vet han jo ,

Jeg sier at jeg vil ha trøst og at han kan være hyggelig og at jeg vet at jeg er tullete.

Han klarer virkelig ikke å si noe annet enn at det ikke er noe å sippe for.:(

ååå jeg er så håpløs når jeg er gravid er jo følelsesmenneske også så det blir ekstremt nå sukk!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, er slik jeg også, griner lett og tenner lett. Heldigvis er det andre gangen mannen min er gjennom dette med meg, og denne gangen er han ganske så flink :-) Men brukte omtrent ni måneder på å forstå sist ;-)

Eneste er at det er fryktelig irriterende at han alltid forklarer det med hormonene mine hver gang jeg er sint eller lei meg. Er jo noen ganger jeg har fortjent å bli sint også :-))

Skrevet

Annengangs jeg også, men husker vist ikke dette han eller så lærte han aldri.

syns jo ikke det er noe hygggelig om noen sier at det er hormonene for man trenger jo litt forståele likevel

Skrevet

Sipper for alt jeg også, er utrolig slitsomt. Kan ikke se på nyhetene, lese bøker, blader, se tv eller noen ting før jeg griner. Er helt på gråten når lillemann på snart 2 år slår seg vrang, må ta meg sammen for å ikke legge meg ved siden av han på gulvet og grine sammen med han, herregud jeg føler meg så teit : )

Blir like fort sinna og glad som jeg gråter, så her er det full følelseskrig. Sliiiiiiitsomt. Ikke rart jeg føler for å sove 24-timer i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...