Ronja&Odin Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 hmmm har jeg aldri hørt før:P men hvis du liker det er det da ikke noe i veien med og kalle ham det? datteren min heter Ronja og MANGE syns det er rart... men det er noe jeg ikke bryr meg om-
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Haha, nice try, HI : ) Og folk går rett på.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 frekk du er da... ungen din har vel kjempe perfekt navn. akkuratt slik som du..?. dust
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 steik for noen frekke kjerringer ja! skulle hatt pisk! kjenner faktisk et tvillingpar som heter Nål og Tråd,og de er helt vidunderlige!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 synst det er veldig dårlig gjort å mobbe meg på denne måten...ville bare ha deres synspunkt på navnet... men det skal jeg huske til neste gang å ikke legge inn noe her på denne dritsiden vertfall! u suck
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 kanskje det styggeste navnet jeg har hørt!!! kan like godt kalle han Fjert, Stekepanne, Snus, Joggebukse eller lignende!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Nestemann kan du jo kalle for Nål... Blir for dumt spør du meg, bare for å finne på et navn som er spesielt og ingen andre heter. Stakkers unge!! Håper det var tull, men lykke til med navnevalget!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 tull? jeg er for full til tull! the name is beautiful:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 Likte det navnet veldig godt, men du har ikke vurdert Filter da? Det synest jeg er et veldig spesielt og fint navn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 det går da vel ikke an å få en tråd igjennom et filter vel? jeg bare spør...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 syns det er kjempefint! Vet om et søskenpar der tredjemann heter Tråd. Førstemann heter Uten, andremann heter En. De heter forøvrig Naken til etternavn;-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 Hjelpes, folk må da få kalle ungen sin hva de vil. Jeg selv ville aldri kalt ungen min det, men ingen har lik smak. Synes du det er fint så kall barnet det. Bare tenk litt på at navnet kan få konsekvenser for barnet om du seriøst mener det. Mobbere er det nok av, se bare på svarene du finner her =)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Herregud, noen skjønner virkelig ikke en spøk! Hørt om humor???
lille_Harepus Skrevet 26. april 2008 #21 Skrevet 26. april 2008 hmmm, spesielt. Aldri hørt om det navnet før, tror ikke jeg ville kalt min sønn for det. Men hver sin smak, det er hvertfall spesielt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Igjen: Skjønner du ikke at det er en SPØK??? Helt utrolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå