Lille L Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Noen som har vært der og kan fortelle meg litt om opplevelsen?
Lille L Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Hva betalte der sånn ca for hele turen og hvor mange var dere? Har kjempe lyst til og dra dit med jenta mi og besteforeldrene:)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 2 ganger har vi vært, beste feriene vi har hatt med ungene! Vi betalte ca 13 000 for 4 døgn på hotell explorer, inngang og buss til parkene, samt flybilletter og frokost på hotellet. Pluss lommepenger da:-) MYE fint å shoppe i parkene ja;) verdt hver en krone, og vi skal tilbake snart! lønner seg forøvrig å bestille flybill selv, og hotell på hotels.com, det sparte vi over 5000 kr på nå sist i forhold til å kjøpe pakketur løsning.
Lille L Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Oj, takk for svar SKal jammen sjekke litt mer ut på internett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå