Gå til innhold

Lager dere lydernår dere har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjør dere det i stillhet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs om barna er hjemme, eller ikke... Det blir liksom litt bedre når jeg kan lage litt lyder, slipper meg mere løs på en måte. (har store barn som ikke vil vite at de voksne har et sexliv...hehe)

Skrevet

ja jeg stønner i vei, spesielt visst det gjør ekstra godt. Blir best sex også vist jeg får slippe meg løs og lage litt lyder.

Så nyter jeg å høre sambo har det godt hehe.

Men er vi andre plasser der folk kan høre oss så prøver jeg å kvele igjenn lydene, men blir ikke helt den samme sexn da

Så hører tydelig når jeg får orgasme iallefall hihi

Skrevet

Dette er da ikke sexside!

Skrevet

Nei, har aldri vært den som lager lyder. Føles helt unaturlig.

Kanskje litt hvisking og "puste lyder" eneste..hehe

Skrevet

å ja kan ikke la være.. det er jo bare såååååååå godt:)

Skrevet

nei men det er ikke en "ikkesexside" heller.. sex er jo helt normalt så hvorfor ikke ta det opp her:)

Skrevet

Jeg tror det, husker ikke helt for det er så lenge siden.. Men prøver å være litt stille viss vi har besøk. Jeg syns nesten det er litt flaut å sitte rundt kjøkkenbordet dagen etterpå viss alle har hørt meg =)

Skrevet

Blir litt stønning og pesing ja, har ingen andre i hus å ta hensyn til så det er bare å slippe seg løs her.

Typen blir bare mer kåt når det kommer lyder har han sagt :P

Skrevet

Nei, jeg ligger der stiv som en stokk og bare venter på at han skal kjøre seg ferdig så jeg kan sove...

Skrevet

er han go i senga kommer det lyder,vankelig å stoppe dem da...

Skrevet

Hehe.For mye tror jeg. Vet ikke hva som har skjedd med meg, tidligere kunne jeg holde kjeft. Men ikke nå lenger gitt. Det er jo så godt.

Men mye lyd kan være et probem, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...