Nyckelpiga Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har en jente på 1 1/2 år som har hatt et døgn med høy feber, når feberen gav seg fikk hun masse svakt røde prikker.Først i rumpa, og så på ben og rygg. Ser ikke ut som hun plages av prikkene. Hun har hatt prikkenen siden i morges, og de ser ganske like ut ennå. Noen som vet hva dette kan være?
Monajenten Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Kan det være den fjerde barnesykdom? Da har man jo først feber og får så prikker. Har hørt at feberen varer i tre dager da, men det er jo ikke sikkert den gjør det på alle?
Nyckelpiga Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Vet ikke, kanskje. Har lest på de fleste barnsykdommene, men ingen sier noe om prikker i rumpa. Og det er ikke bleieutslett heller, for det hjelper ikke med sinksalve.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Vil nok tro det er den 4-barnesykdom ja...
Nyckelpiga Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Vi trodde hun hadde den for et halvt år siden, men legen sa han ikke var sikker.
Nyckelpiga Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Jeg tenkte først på vannkopper, men siden de ikke har forandret seg noe særlig siden i morges er det vel ikke det... Må vannkopper endre seg så kjapt som på noen timer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå