Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Dere som har parkert på Gardermoen hvor har dere parkert? Langt unna selve flyplassen eller rett ved? Noe sted jeg kan lese om parkering på Gardermoen? Har funnet noen, men innbilder meg at det finnes flere?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 parkerte på gardemoens langtidsparkeringsplasser de 2 gangene jeg har fløyet etter at jeg har fått bil. koset en del. (husker ikke nå tror det var 150 pr dag jeg..) men og reise alene med barn så er det verd det... hehe
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Om vi kjører så pleier vi å parkere i parkeringshuset helt nærmest flyplassen, men det er fryktelig dyrt! Flytoget er en fin ting
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 P.S det går gratisbusser fra parkeringsplassen til flylassen og de går ofte og tar kanskje 5 minnutter
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Flytog er sikkert en kjempe fin ting, men vi skal reise tidlig og da må vi uansett ta bilen eller taxi til byen og det stresset der gidder jeg ikke. Betaler heller mer enn gjerne dyre dommer for å parkere på gardermoen:D
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Har tatt de gratisbussene en gang, men da kjørte jeg ikke selv og var mer opptatt av andre ting:) Men er det noe sted på nettet det står noe om denne parkeringen eller? Fant ikke noe på osl.no
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Tror faktisk det er billigere å ta taxi helt inn til flyplassen også men det kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor lenge dere blir borte også da..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2008 Hehe, har bestemt oss for å kjøre:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 pleier å parkere i parkeringshuset rett ved inngangen, eller bilhotellet somd e kaller det. tror det koster en 200 + per døgn. er ikke sikker, men kan bli dyrt i lengden, men så står jo bilen trygt da, så har dere en dyr bil, hadde jeg uten tvil gjort det. parkerer du på langtidsparkeringen, går det busser med jevne mellomrom, men det er et helvetes stress når man har landet. kan risikere å vente en halvtime og mer til man får plass.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 aner ikke om det står noe på nettet. men hvorfor tenger du så mye info om en parkeringsplass? er det ikke bare å parkere der?
Makkapakka Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Joda, masse info på osl.no om parkering: http://www.osl.no/index.asp?strUrl=//templates/applications/internet/showobject.asp?infoobjectid=1006073
Gjest Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Vi valgte de som heter Valet Parking vi, men vi reiste midt på natta, og midt på vinteren. Da henter de bilen ved døra når vi reiser ut, og leverer den varm og snøfri ved samme døren når vi skal hjem. DET var digg det:) (spesielt siden det hadde snødd over en meter fra vi dro til vi kom hjem)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. april 2008 Hehe du skjønner at jeg er eksteremt opptatt av parkeringsplasser:P Neida, men det er greit å vite, om man må bestille på forhånd o.l.. Takk for mange svar:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2008 Takk appelsin, men kom ikke inn på den siden jeg.. "The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable "
Makkapakka Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 Kanskje du har funnet det allerede, men det ligger som sagt under osl.no - reisende - med bil (litt vanskelig å se, veldig liten skrift. nesten øverst på siden).
Bøggly Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 De 2 siste gangene vi har parkert på Gardermoen har vi brukt GT-parkering. Hoppet ut av bilen utenfor avgangshallen, hvor GT har plukket den opp. Funnet igjen bilen på korttidsparken rett utenfor ankomsthallen ferdig oppvarmet (vinter dette da) da vi kom hjem. Kostet vel rundt 800,- for ei uke, hvis jeg ikke husker helt feil. Helt genialt når man reiser med små barn midt på vinteren i alle fall. Hvis du googler "parkering gardermoen" så får du også opp parkeringsalternativer. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå