Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=505923 Må da tenke på barna deres,godtfolk.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 ja, 0,09 karakter lavere.... dette kommer jo helt ann på hvilke familier de har undersøkt da!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Tallene sier uansett sitt. Tryggere å være gift. :-p
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Det er også andre studier som viser fordeler for barn som har gifte foreldre fremfor samboerskap. Det er uvisst hvorfor disse barna er "sterkere" men det antaes at dette er på grunn av at de føler seg som er tryggere og mer stabil familie, og sikre rammer er viktig for barna. Personlig tenker jeg mest på den økonomiske sikkerheten for barna mine som en god grunn til å gifte seg.
Gjest -<<- Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Selvsagt kommer det ikke "helt an på hvilke familier de har undersøkt." For at en slik undersøkelse skal tillegges den validitet denne gjør, må den ha et stort nok utvalg til at det kan anses som representativt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Nå vil jeg gifte meg men sambo skjønner ikke vitsen med å gifte seg..kan ikke akkurat tvinge han hell. Dessuten har jeg særkulsbarn. 2 stk, og jeg venter min 3 ilag med sambo. vår 1 fellese. Så over til mine to som ikke bor ilag med mor og far da. ho ene går i 3 kl og er vel en av de flinkeste i klassa. Hun henger godt med, er en raser på matte og å lese. Fortsetter hun sånn så skal ikke jeg bekymre meg iallefall. Trur det skal gå bra jeg Men jeg har lyst å gifte meg av andre grunner jeg da..må bare få sambo til å obmestemme seg først
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Spørs jo hva som er høna og egget her da. Blir barna smartere av at forledrene har ring på fingeren, eller er det de som er smarte nok til å gifte seg som får smarte barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå