a&m Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei. Dette er første gang jeg skriver på bim, men vi har vært prøvere siden september 07 og er nå inni vår 7pp. De siste fire syklusene har jeg tempet. Denne gangen har jeg brukt el tester i tillegg, første positive el test fikk jeg dag 20. Etter det var de negative fram til dag 23 (torsdag), igår steg tempen 0,4 grader og den steg ytterligere i dag. Derfor regner jeg med at jeg hadde el torsdag. Men både igår og i dag har el testene vært knall sterke (tester med billigstrips), noen som har opplevd dette før eller vet hva det kan skyldes?
hegeno Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Du vil få utslag på eggløsningstester i flere dager etter eggløsning. det viktige er derfor å finne ut når det går fra negativ til positiv. Da vet du at du har eggløsning innen 24 til 36 timer. Jeg har imidlertid svært dårlig erfaring med billigtester og klarte aldri finne el ved hjelp av dem. Så på temperaturen at jeg hadde hatt el, men hadde ikke fått skikkelig utslag på testene. Anbefaler clearblue digital.
a&m Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk for svar. Godt å høre at man kan få positiv test etter el også, var litt forvirret her nå. Hadde samme erfaring som deg med billigtestene første gang jeg brukte dem, aldri utslag, men tempen viste tydelig at jeg hadde el. Denne gangen har de egentlig mest ført til frustrasjon. Har vært i tvil om de var positive flere ganger, allerede fra dag 14. Men de siste tre dagene har det ikke vært tvil. Hvis jeg skal jeg bruke el tester igjen så blir det uten tvil clearblue digital så jeg slipper å tyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå