solkrem Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 ...i hele dag har solfaktor vært tilkoblet puppen... så da kan jeg like godt kalle meg et intravenøst stativ:) sambo og bablegull er i konfirmasjon - og jeg blir snart hentet av min mor! ha en trivlig helg folkens, enten dere er et stativ eller noe annet gøy - hihihi
dritgrei hei hei! Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 ... dte er jo en stilig ting å skrive på CV'n da :-) ha en fin dag du også solkrem!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Trivelig helg ja:-) Med eller uten noen hengende i puppen;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Tilkoblet eller ei....Mat må man ha:o)) Trivelig helg til deg også, er vel ikke stort du får gjort på slike dager, annet enn å drikke og spise:o))
Maud Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg har stadig også en liten satelitt koblet til moderskipet. Har fått i minstesnupp ørlite mme de siste dagene og det har gått bra. I morgen blandes mme og grøt. Med grøt innabords og Babysense i senga mens hun sover på magen - da blir det rolige netter her i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå