Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jenta mi er snart 3 måneder og hun har plutselig gått fra å gjøre i bleia mellom hvert måltid til langt mer sjeldent. Først gikk det en hel dag uten avføring, men etter det er det nå gått en uke siden sist. Jeg ammer som vanlig, og spiser som vanlig. Når ville dere gjort noe med det, og hva ville dere gjort?
mamman til to gutter Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Når de kun får morsmelk er det helt vanlig at det kan gå lang tid mellom hver gang de bæsjer. Så lenge hun ikke virker plaget av det tror jeg det er helt greit at det går et par uker før du gjør noe. De kan visst ikke bli forstoppet når de får kun mm...
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 jenten min er også sånn... gikk plutselig fra 4 ganger om dagen til ingen.. jeg gir litt malt hvis jeg ser at det plager henne, som når hun trykker og trykker og ingenting kommer. er nok forbigående, syns berta her er bedre nå. jeg fullammer
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 vi hadde opptil 10dager mellom bæsjebleiene før hun fikk fast føde, helt vanlig. det kommer gjerne litt mer om gangen bare, så lurt å¨skifte med en gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå