Lykkemamma Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 I går kom TR på besøk igjen, eller rettere sagt TANTE GRUSOM!!!!! Jeg hadde virkelig troa denne perioden. Vi hadde gjort alt etter boka. Testet med eggløsningstester. Hadde masse sex, og pute under baken hvær gang. Denne gangen lå alt til rette for full klaff, men den gang ei. Jeg trodde jeg kunne kjenne enkelte symtomer, på lik måte som forrige gang jeg var gravid(endte i SA). Tårene trillet når jeg var på do og oppdaget at TR var kommet. Det som er mest leit er at samboeren min reiser bort nå, og kommer kanskje ikke hjem før i juni. Det betyr at det blir så lenge til vi kan prøve på nytt. Snufs... Samboeren min vil at vi skal kontakte legen siden vi har prøvd så lenge uten noe resultat. Vi har vært sammen i snart 8 år. Har bare brukt prev. i fem av årene, men har hoppet litt av i svingen, og klemt ut sæden etter sex før vi begynte å prøve for fullt... Det er jo på en måte litt rart at jeg kun har blitt gravid en gang på alle disse årene... Kan jo kanskje være på tide å oppsøke hjelp... hva tror dere? Er det for tidlig siden vi bare har hatt 8 ordentlige pp?
ikø29 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Heisann!! Jeg skjønner godt frustrasjonen din... Det samme skjedde med oss- at vi prøvde og prøvde uten at noe skjedde.. Jeg mener å huske at legene regner pp etter når dere sluttet med prev.Det betyr at dere kan kontakte fastlegen for å begynne med utredning.. Det er iallefal greit å elemenere bort noen faktorer?! Vi fikk raskt vite hva grunnen var. Det var nok med en sædprøve. Lykke til videre med prøvingen :-)
Mikkemafian Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hei... Ville helt klart bedt om en utredning, jeg.. Vi ventet veldig lenge og så måtte vi til med prøverør og ventetid der osv... Da det endelig var tid for oss, så satt den på første forsøk!! Så det er ikke noe å vente på
Emja75 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Huff ja jeg skjønner deg godt..jeg har det på samme måte (nesten) forloveden min reiste til utlandet på onsdag og jeg har eggløsning idag.. Jeg håper og ber til alle høyere makter om at vi er blitt gravide denne gangen..Men tviler mer og mer.. har prøvd i litt over et år vi.. og denne gangen skulle det kunne gå..men er redd jeg blir skuffet igjen.. Og jeg får kansje ikke han igjen før i juli.. Det er lenge å vente denne gang om vi ikke er gravide nå.. Huff jeg håper det er en liten spire der nå..please snille gud.. Om dere har prøvd aktivt de 3 siste årene så er det kansje best å snakke med legen for å være sikker.. Men ofte er det sånn at vi håper så sterk at vi ikke blir..så snart vi slapper av litt så skjer det.. Men snakk med legen om det så får du svar på hva du kan gjøre.. Lykke til...Klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå