Gå til innhold

venter nummer 2....skal jeg kjope dobbel vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vesla vi vaere litt under 2 aar naar nestemann kommer. har en vanlig oth vogn. planen var egentlig aa kjope en bagdel ntil den, til den nye babyen. mensaa kom jeg til aa tenke paa at vesla trenger vel vogn litt lenger?! skal jeg heller kjope ei dobbelvogn?

kan faa oth med bagdel og trille del sammen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om storesøster liker å sitte i vogn - og har behov for det?

Her var storesøster 2 år og noen mnd og hadde sluttet med vogn for leeenge siden.

Skrevet

Jeg kjøpte carena søskentrille til mine som det er 22 mnd mellom. Den har vi brukt så utrolig mye!! Bruker den masse ennå, nå er de snart 4 og 2. Jeg har ikke bil, så er helt avhengig av å putte de opp i vogna uansett hvor vi skal - barnehager, parker, butikker, lekeplasser osv... Hadde jeg visst at jeg skulle bruke den så mye, hadde jeg heller kjøpt safari søskentrillen med svingbart forhjul. De har slike i barnehagen til lillebror, og de er utrolig lettkjørte!!

Skrevet

jeg måtte ringe til søstra mi i går for å høre om det samme... hun fikk sine så tett for tre år siden, og hun sa:

"sannheten er at jeg bruker den søskenvogna enda"

så da har vi nok bruk for en sånn vogn rett og slett... hun sa til og med at det lønte seg å legge litt penger i den fordi den i perioder blir mye brukt. hun hadde kjøpt en billig utgave for hun tenkte at behovet ikke var så stort, og det har hun angret på :-)

Skrevet

Det kommer helt an på eldstemann og om du går mye eller kjører mye bil.

Jeg har hatt to på barselgruppa som har hatt eldre søsken på ca 2år når de yngste ble født. Hun ene har hatt eldstemann i barnehage, bor sånn at bil stort sett alltid er det mest praktiske hvis hun skal noe sted. Hun har ikke hatt søskenvogn og har ikke engang vurdert det.

Hun andre har hatt eldstemann hjemme, har ikke lappen så hun går nesten uansett hvor hun skal. I tillegg har hun hund, så hun går mye tur med den sammen med begge barna. Hun har hatt søskenvogn og ville hatt et stort problem uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...