Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg har vært sammen med typen min i 7 år, har en sønn på 3. Iløpet av perioden har jeg vært utro med 5 stykker. Noen av de har jeg hatt sex med flere ganger... Har ikke klart å holdt meg unna rett og slett! Vært forelska i 3 av dem tilogmed. Det er snakk om både kollega, sjef og kjendis. Han stoler alt for mye på meg... Angrer som bare det, har bare ikke klart å holdt meg unna! Vil nesten kalle det en sykdom!! Nå har jeg gått med på å flytte til hjemplassen til min kjære for å tving meg selv til å ikke gjør det mer. Jeg skal klare det!!! Enn du? Angrer? Fortsatt?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg var utro en gang med en jeg hadde vært sammen med i to år. Jeg ble forelsket i kompisen hans uten at jeg egentlig skjønte hva som foregikk selv. Jeg angrer som en gris, dette var utrolig stygt gjort mot han det gjaldt. Han fortjente overhodet ikke dette. Det ble selvsagt slutt, uten at vi egenlig pratet om det, men er gode venner den dag i dag. Var utro en annen gang mot en annen kjæreste, vi hadde skikkelig dårlig forholdt og aldri sex. Ble litt forelsket i en annen en. Han her var en skikkelig ass og fortjente det. Angrer ikke ovenfor han, angrer kun fordi det gjør meg til et dårlig menneske å gjøre den samme feilen to ganger. Dette er en del år siden nå. og jeg er ikke så ung som jeg var da. Er ganske sikker på meg selv nå, at det aldri kommer til å skje igjen. Vil aldri gjøre dette mot noen igjen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Du/dere bør ihvertfall finne ut av hvilket behov du ikke får dekket av din samboer som gjør at du tyr til andre. Hvis du virkelig vil få orden på dette kanskje du bør ta en prat med en psykolog, for å finne ut av ting.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Ja har tenkt det samme... Er jo galskap..... HI her forresten
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 var det et par ganger i min ungdom dessverre, men ingen fikk vite om det og dermed ikke såret. sier ikke at det gjør det bedre. angrer, men ikke mye å gjøre med nå. gjort er gjort. kan jo bare la være å gjøre det igjen
Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Var utro mot eks'en min, en gang, og gjorde det eneste rette i min situasjon- jeg sa det til ham med det samme. Og bra var det, for da kom det plutselig for en dag at han hadde hatt seg med 4, 5 stk mens jeg bodde borte for å gå skole. Vi hadde vært sammen i 4-5 år da, og jeg var nok inne i en dårlig/ kjedelig periode - og jeg var ekstreeeemt tiltrukket av ham jeg var utro med. Og dritings, men det er jo ikke noen unnskyldning i grunn. Jeg lærte masse av min egen og hans utroskap, det ble ikke slutt mellom oss før mange år senere og av helt andre grunner. Jeg kan helt ærlig si at jeg er et bedre og klokere menneske pga denne erfaringen, og jeg angrer ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 HI her. Har innrømt det til han èn gang. Men gjort det et par ganger etterpå... Godt å ha kommet seg unna stobyen Oslo hvor vi bodde og det er så "enkelt". Bor på en liten plass nå der jeg ikke har "mulighet". Høres sykt ut men... Hans valg at vi skulle fortsette. Hadde han vært utro hadde jeg ikke klart å leve med den tanken, og det vet han... Huff, skal aldri skje igjen!!!
-Hengebuksvinet- Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 men ville aldri vært utro i mitt nåværende forhold. Har liksom aldri slått meg til ro i et forhold før, og alltid vurdert andre alternativer. For å si det sånn. Var ærlig mot eksene mine, og i to av tilfellene trodde jeg det var slutten på forholdet. Men de ville gjerne fortsette, og ville vi skulle jobbe med forholdet. Tror nok gjentatt utroskap er uttrykk for at du mangler den respekten og de følelsene du burde ha i forhold til partneren din. Kanskje har du ikke funnet den rette ennå? Ønsker du deg egentlig ut av forholdet, og tenker på andre alternativer?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Stakkars typene deres, for noen løse tøser dere er
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Skamme seg alle som er utro. Sjokkert over hvor liten respekt man har for hverandre i dagens samfunn. Media er flinke til å hause opp utroskap også, de sier det nesten er normalt. Nei, det er ikke normalt og det er ikke normalt at alle har seg med alle en ser. Det er heller ikke normalt med partnerbytte, swingers og kjøp av sexuelle tjenester. Slike som driver med dette mangler en skrue i hodet og og er superegoistiske. Hvis du er så forbaska k*t hele dagen så gjør noe med det selv, ALENE, eller med partneren din. Ikke rart det florere med klamydia og hiv rundt om. Styggedom. Sex hører til i eksteskap og ingen andre steder.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 eg har vert utro 2 ganger, 1 var jeg ganske ung og dumog skjønte det ikke helt, da hadde vi vert "sammen" i 1.5år, og jeg pulte bestekompisen hans, neste var en jeg var sammen med, men jeg såg mer på han som et tidsfordriv enn forhold.. den første angrer jeg bittert på, den andre er jeg likegyldig til, kanskje tilogmed likeglad. det er lett å vere utro, men jeg tror når du finner den du vil dele livet med så holder du deg på matten. jeg kjeder meg lett i forhold, så når jeg begynner å kjede meg og begynner å bli lei fyren da titter jeg meg etter en ny ein.. veldig lett for !
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Var utro mot min nåværende mann noen få ganger med min x.. Var et sårt brudd og har aldri klart å glemme han helt. Siste gang jeg var utro var 2 uker før mannen min fridde!! Etter det har jeg ikke engang tenkt tanken, men sliter litt med dårlig samvittighet iblant. Men jeg vil ikke såre ham, bare for å lette min egen samvittighet..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Ja, i det forholdet jeg var i før dette. Jeg var tilogmed utro med min nåværende sambo, når jeg bodde med siste... Jeg levde i et forhold som ikke var bra for noen, og fant trøst andre steder. Nå, etter at jeg har fått min drømmemann, har ikke tanken slått meg, ikke engang med mannen jeg trodde kom til og være i mitt hjerte for alltid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå