;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Haha, hvorfor er anonym knappen borte? Synes faktisk den burde få være der slik at folk får velge selv.. Mange som blir anngrepet også når de prøver å svare saklig, derfor burde den da få være her enda? Eller har jeg gått glipp av noe som gjør til at den er fjernet?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Den ble fjernet pga en del hetsing av ulike nick her inne (og de som laget disse hetsetrådene signerte jo alltid med anonym) og at de anonyme kom med mye drittslenging. Men vil du være anonym så har man jo anonymforumet til det..
Ikkelektuell Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Hvem er det som angriper oftest, da? Ja, nemlig - anonym. Knappen er borte for en grunn, vet du.
Bare™ Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Det er ikke blitt borte akkurat- det er litt for tilfeldig at man har noen i en typisk krangle tråd som kommer løpende hver gang det trengs en håndsrekning. Det som er utfordringen nå, er nickene uten profiler. De blir her til det blir verifisert innlogging via mobil. BIM/ DIB har høy bruk- nettopp pga disse stadige intrigene, dermed annonseinntekter, og dermed så bryr man seg ikke om det blir litt hett her inne. Det genererer jo bare mere klingende mynt i kassa til eierne..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Åå, skjønner.. Visste det var en del hetsing fra de Anonyme, det har sikkert tatt litt av da, en god stund siden jeg har vært på krangleforumet, så måtte bare forhøre meg;) Neida, var ikke det at jeg ville være anonym, bare lurte på om det var skjedd noe spesielt som var grunnen;) Takker for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå