Gå til innhold

anonym?

;)Renate&Gabriel+lillesøster;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, hvorfor er anonym knappen borte? Synes faktisk den burde få være der slik at folk får velge selv..

Mange som blir anngrepet også når de prøver å svare saklig, derfor burde den da få være her enda?

Eller har jeg gått glipp av noe som gjør til at den er fjernet?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ble fjernet pga en del hetsing av ulike nick her inne (og de som laget disse hetsetrådene signerte jo alltid med anonym) og at de anonyme kom med mye drittslenging.

Men vil du være anonym så har man jo anonymforumet til det..

Skrevet

Hvem er det som angriper oftest, da? Ja, nemlig - anonym. Knappen er borte for en grunn, vet du.

Skrevet

Det er ikke blitt borte akkurat- det er litt for tilfeldig at man har noen i en typisk krangle tråd som kommer løpende hver gang det trengs en håndsrekning. Det som er utfordringen nå, er nickene uten profiler. De blir her til det blir verifisert innlogging via mobil. BIM/ DIB har høy bruk- nettopp pga disse stadige intrigene, dermed annonseinntekter, og dermed så bryr man seg ikke om det blir litt hett her inne. Det genererer jo bare mere klingende mynt i kassa til eierne..

Skrevet

Åå, skjønner..

Visste det var en del hetsing fra de Anonyme, det har sikkert tatt litt av da, en god stund siden jeg har vært på krangleforumet, så måtte bare forhøre meg;)

Neida, var ikke det at jeg ville være anonym, bare lurte på om det var skjedd noe spesielt som var grunnen;)

Takker for svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...