ida23:) Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Da har reirbyggingsinstinktet satt inn for fullt! Vaska ørten maskiner med klær, rydda og vaska hele huset, tørka støv ut av alle krinker og kroker og til og med i boden ligger ting nærmest alfabetisk kjenner ikke ogjen meg selv jeg Så nå kan prinsessa komme!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hos meg kom reirbyggerinnstinktet fra dag 1, til sambos store fortvilelse... Plutselig skulle kontoret bli barnerom, og det skulle skje nuh! Så nå har vi hatt et rom stående ubrukt siden juletider fordi jeg på død og liv skulle skru sammen sprinkelsenga fem måneder før termin
skatten kom i mai :) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 det e jo såå koselig nå har eg akkurat vært å festa sengekantbeskytteren på både vugga og senga lagt madrassene opp å også en liten bamse oppi senga ville så gjerne ha fått flytta ut ei stor seng som fortsatt står der inne , men mannen e opptatt med oppussing ute i leiligheten som vi skal leige ut.. kanskje vi får ordna det senere i helga.. vogna står klar nede på vaskerommet denne er også vaska å klar og ikkje minst e vaskerommet organisert te den store gull medaljen det e såå kos å stelle å dulle i stand!
Frøken Tredjegangs Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Første svangerskap kjøpte jeg vogn før jeg var 3 mnd på vei, monterte stellebordet mange måneder før termin og pakket sykehusbaggen en mnd før " i tilfelle". Vasket babyklær hele svangerskapet og gjerne de samme plaggene flere ganger. Nå er det andre gangen, og jeg har ikke samme redebyggingsinstinktet.. Jeg har nå sett meg ut hvilken eske som inneholder de minste klærne, jeg er nå 29 uker. Men jeg har ikke tenkt å vaske enda. Vuggen står på loftet et sted, tror jeg.. Og barnerommet? Ja ja.. Det er nå iallefall der, men det er laaaaangt fra klart. Jenta kommer nok til et godt mammarede, selv om ikke alt er klart tusen dager før hun har tenkt å komme. Det er merkelig, det der.. Jeg er helt annerledes denne gangen, svangerskapet har også gått suuuperfort! Sikkert fordi vi har en 2åring som tar tiden vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå