Gå til innhold

Nokon som har begynt å plante ute enda??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ka er d dere begynner med?! Tror frosten er borte her. Vestlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykke vist lagre i stedet for gå tilbake...

Husker ikke hva det andre heter, jo eføy! Der kom det gitt. ;)Og en buskebom.

Skrevet

Har plantet stemor i dag. Sørlandet.

Skrevet

Har jeg begynt med for over en mnd siden, og det er kjempefint ute. (I Nord Karolina)

Vi har plantet rosebusker og mange,mange forskjellige blomster.

Ordnet 3 blomsterbed. Det ene er rundt, og har digre fine steiner som "borden" rundt. I midten er et fuglebad, og så har jeg satt fuglemater der.

Og en statue av ei lita jente. Det blir rosebedet, med vanlige blomster rundt kanten (lobelia og noe annet jeg ikke vet navnet på)

Kjøpte blomster til å ha på terassen i hengekurver og i fine krukker for tusen kroner. Og fikk mye for pengene.

Begynner å ligne noe nå =o)

Skrevet

Plantet stemor for ei uke siden. Drøyer nok et par uker til før jeg setter ut noe annet. Jeg er ikke velsignet med grønne fingre - men stemor klarer seg alltids :-)

Skrevet

Glemte å si hvor jeg bor - østlandet.

Skrevet

Jeg har ikke grønne fingre heller....

Fikk en ildtopp til begravelsen til svigermor, som var kjempestor. Klarte halvt drepe den, men så fikk den litt stell og kjærlighet, så nå er det mange nye blomsterknopper på den.

En ting som jeg ikke skjønner er forøvrig eføyen som vokser som bare juling ute!Ugress, her.

Jeg greier ikke bli kvitt det.

Men når jeg bodde i Norge,og kjøpte eføy for å ha i stua, døde de bestandig. Den eneste inneplanten jeg har er en gullranke, De overlever meg.

;o)

Skrevet

Eneste jeg har lyst til å plante foreløpig er en liten neve tvers over nesa til Hi...

Skrevet

tillab da...= 0

Håper du bare er misunnelig på været?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...