Tyra79 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 BSUen min er ikke blitt registrert på selvangivelsen! Det er heller ikke mulig å føre det på elektronisk! Noen som har råd om hva jeg skal gjøre? Vil jo gjerne ha de 3000 i skattelette, da jeg greide å spare 15000 i fjor!!
Gjest -<<- Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Er du helt sikker på at den ikke står der? Er annerledes oppsett i år enn i fjor, nå står den (på den trykte versjonen av selvangivelsen) på siste arket, like under uthevet overskrift "Trygdeavgift." Om den faktisk mangler bør du vel ta en telefon til Skattetaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå