Gå til innhold

OK sted å spise ute i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å få bord på Bølgen og Moi, men der var det fullt. Tenker på Naboen, men.... Har dere tips til andre steder der de har ok mat og man kan gå ut voksne og barn fra 10-14 uten at det er et typisk barnested?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ut og spise i kveld, så hvis noen vet om et rimelig men koselis sted så kom med det!

Sorry for trådstjeling/tråddelingen La Perla!

Skrevet

Hehe. Må vare åasse på å komme deg i forkjøpet med bordbestilling hvis det kommer noen gode tips ;-)

Skrevet

mente "Bare passe på"

Skrevet

Den mongolske

Big horn

Skrevet

Ja, Naboen er jo koselig, men sikkert fullt nå. Stragiotti?

Bølgen&Moi likte jeg godt...

Skrevet

Escalon!!!!

Skrevet

Det ble Escalon, de hadde ledig bord.

=)

Skrevet

jeg ser at dere har bestemt der for Escalon, men ellers vil jeg gjerne anbefale et par andre steder, til neste gang der skal ut å spise.

-Sumo, har et fantastisk godt kjøkken med nydelig sushi, samt andre asiatiske retter, og de har byens beste desserter!

-Bocca har en stor og variert meny, og de har deilige menysammensettninger, samt kreative desserter!

-Dickens har store gode porsjoner, og byens beste ostekake!!!

-Dr.Livingstone har en veldig variert meny, med alt fra burgere til tapas til asiatisk inspirert.

-Potetkjelleren, har også fantastisk deilig mat!!!

-og hvis dere kan bruke litt ekstra penger, så anbefaler jeg Kafe Krystall!

Skrevet

vil anbefae Boha, har en kamerat (kompis av sambo..) som er/var kokk der. kjempegod mat!!!

Og vil dere ut etterpå er det jo bare å gå opp trappen på "onkel"

Skrevet

og selv om dere har bestemt dere, så vil jeg til en annen gang anbefale bryggeloftet. mmmm kjempe god mat der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...