Gå til innhold

Angående barnevakt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funne oss fast barnevakt. Ei jente som blir 14 om noen mnd, og vi lurer nå på hva vi skal betale henne??

 

Hva betaler dere barnevakter?? Gjernetimesbetaling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en som er 18 år.

Hun vil ikke ha betalt, men vi gir henne 200 kr for en kveld. (det er vel i minste laget, men hu vil ikke ha mer.)

for en helg gir vi 1000 og en natt 500...

 

Skrevet

spørs litt alder og hvor man bor, alt fra 200kr for en kveld til 400er vel greit vil jeg tro. Synes 200kr, litt snacks og brus holder hvis ungen/ungene er langt og pleier å sove...litt mer hvis det er en unge som våkner mye og krever litt.. så hvis vi sier en vanlig kveld er ca 4 timer da ( feks 20-00) så blir timesbetalingen 50kr timen, husk det er jo skattefrie kroner tross alt...eldre barnevakter krever gjerne 70kr timen

Skrevet

Vi hadde sett for oss 50 krones timen, og mat, drikke og snop i tillegg når det er på helgekvelder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...