Gå til innhold

Da er jeg her igjen, deilig med ferie :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake etter 14 dager med herlig ferie. Det har vært deilig med en PP uten testing og telling av dager. Vel... nå lyver jeg vel litt :-) Har hatt full kontroll på hvilken dag jeg er i syklusen(men har ikke nevnt det for min kjære slik at han skulle føle seg presset til å prestere), men har ikke EL testet. Vi har hatt sex når vi har hatt lyst, og det har heldigvis vært mange ganger ;-). Er på dag 23 i dag og har ikke IKM før i begynnelsen av uke 19.

Så jenter, gi meg en oppdatering da!! Er spent om det har skjedd noe positivt med noen der ute?? Eller rett og slett hvordan er ståa? :-)

Klem til dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så deilig med ferie da :) Velkommen tilbake. Har også lyst, men blir nok ikke noe før sommerferien. Vi skal ha langhelg nå, men blir bare hjemme, da vi også får besøk av besøkshjemgutten vår :) Men vi har i hvert fall fri i 4 dager! Ahhhh!

Jeg har bare prøvd el-tester en pp jeg da. Orker ikke det styret. Ting får bare "gå av seg selv", men er suuuuper lei. Er i min 22. pp, så sannelig på tide med en spire! Meeen, heldigvis har vi ei jente på 2,5 år å kose med, og det hjelper jo masse. Men vil jo gjerne at hun skal få søsken!

Godt dere har kost dere masse i ferien, uten for mye "styr", og bare når dere har hatt lyst! Det er det som er ferie, og veldig avslappende!

Ha en flott dag!

Klem tilbake :)

Skrevet

Hei Dotten!

Var inne på profilen din og så på snuppa di :-) for en nydelig liten skapning :-)

Enig med deg, det er sannelig på tide med en spire nå ja. Har i løpet av 2,5 år vært gravid bare en gang, men mistet dessverre.. Men nå håper jeg at ferien har satt sine spor - bokstavlig talt :-)

Ha ei super langhelg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...