Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg:) Men det visste du vel fra før av:)
Mamma mjaua Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 jepp, det visste jeg mamm:) er gøy at vi er så mange med termin denne kjempefine dagen:). harr dere fått stor og fin babymage? magen min har vokst skikkelig de siste ukene. er så gøy:D på mandag var symfysemålet mitt 21,5 cm.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Jenta88 med augustgutt Har lagt ut bilder hvis du vil se:) Jeg målte 23cm, så er litt større enn deg. Magen min har også vokst masse bare på en uke. Den er blitt spissere på en måte og flyttet seg til litt under ribbebeina. Spennende alt dette som skjer med kroppen vår! og seff de små guttene våres:)
Mamma mjaua Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 ååå så fin babymage:) skal legge ut bilder jeg også snart av magen min! ja, kjempestas med godguttene:D 113 dager igjen nå, jenter:)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Synes du? takk for det:) Føler meg bare KJEMPE STOR:) vant, men bare deilig:) Ta bilder ja:) Morsomt å se:)
blir gal Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 ikke jeg.-)men,blei født den 18.august.1983 da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå