Gå til innhold

Hvem her har termin 18. august?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg:)

Men det visste du vel fra før av:)

Skrevet

jeg også:)

Skrevet

jepp, det visste jeg mamm:)

er gøy at vi er så mange med termin denne kjempefine dagen:). harr dere fått stor og fin babymage? :) magen min har vokst skikkelig de siste ukene. er så gøy:D på mandag var symfysemålet mitt 21,5 cm.

Skrevet

 

Jenta88 med augustgutt

Har lagt ut bilder hvis du vil se:)

Jeg målte 23cm, så er litt større enn deg. Magen min har også vokst masse bare på en uke. Den er blitt spissere på en måte og flyttet seg til litt under ribbebeina.

Spennende alt dette som skjer med kroppen vår! og seff de små guttene våres:)

Skrevet

ååå så fin babymage:) skal legge ut bilder jeg også snart av magen min! ja, kjempestas med godguttene:D 113 dager igjen nå, jenter:)

Skrevet

Synes du? takk for det:)

Føler meg bare KJEMPE STOR:)

vant, men bare deilig:)

Ta bilder ja:) Morsomt å se:)

Skrevet

ikke jeg.-)men,blei født den 18.august.1983 da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...