Gå til innhold

Ville dere tatt sjansen på dette...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 15 mnd sover ute i vogna i hagen...bor i 2. etasje i byen, men har vinduet åpent+ babycaller...

Er så vanvittig trøtt, kunne tenke meg å legge meg litt nedpå selv og sove nå mens han sover, men vet ikke om jeg tar sjansen på det..

Hadde dere tatt sjansen på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover ikke så lenge mine barn har sovet ute i vogna...og vi bor i et rolig strøk "på landet" og der vogna står rett ved soveromsvinduet...

Hadde aldri turt det i ditt tilfelle...

Skrevet

aldri i livet. når mini sover ute her, så er jeg våken. sover han inne i senga sin, så sover jeg også. nå sover han inne i senga sin, men jeg er ikke trøtt..

Skrevet

No way! Mange syke mennesker der ute + at det kan "skje" noe. Han kan sette tutten i halsen (om han har) m.m.

Never....

Skrevet

Hmmmm ok da...

Får vel bare holde meg våken...snork...

Skrevet

Hvis jeg føler jeg trenger en lur selv, legger jeg henne inne i sprinkelsenga.. Hadde ikke turt å sove med henne i vogna, og det enda hun ligger på verandaen vår, enebolig i enden av en blindvei, så folk måtte evt komme inn i hagen for å se vogna. Tror jeg er ørlittegranne hønemor-aktig da ;-)

Skrevet

Får ikke min til å sove inne på dagtid desverre..

Skrevet

som du spør: ville dere tatt sjansen på dette??

tar ikke noen sjanser når det gjelder barna mine. Så nei jeg ville ikke lagt meg til å sove.

Skrevet

Tror nok de aller aller fleste tar sjanser med barna sine, når en tenker seg om;-)

Skrevet

Det hadde jeg aldri tatt sjansen på!!

Skrevet

*rister på hodet og tar fram pekefingeren*

neineineinei....ikke engang langt på landet her jeg bor tørr jeg sånt....ikke sove mens ungen sover i vogn utenfor uten tilsyn...blir nervevrak ved tanken...

Skrevet

Nei, ville ikke gjort det... og jeg bor i et "trygt" nabolag...Jeg gjør mange ting andre syns er hårreisende, i alle fall her på Dib, hehe - men denne ble for drøy, selv for meg, hehe :)

Skrevet

Kjør han inn og sett han under et vindu eller på en eventuell veranda. Så legger du deg =)

Skrevet

Absolutt og overhodet ikke.

Jeg lærer da av andres feil!!

Skrevet

Minner om babyen som døde fordi en katt hoppet opp i vogna og la seg over ansiktet.

Skrevet

uff tror ikke jeg hadde turt å ha han sovende ute hvis jeg bodde i andre etage en gang jeg da men..

Skrevet

Nei, i byen hadde jeg ikke tort det, og ikke slik dere bor.

Her hvor vi bor, i et veldig stille strøk, sov gullet i vogna på verandaen, hvor man i tilfelle måtte ha stige for å komme opp, mens jeg sov på sofaen innenfor døra. Med babycall på, selvsagt.

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å la mini ligge ute om jeg hadde bodd i 2 etg.

Er glad mini her i huset klarer fint å sove inne som ute...

Skrevet

Her står junior på trappa og sover med call.. Har null problem med å legge meg for å sove mens han sover..

Men om jeg hadde gjort det i byen, og vi bodde i 2etg? Nei, det hadde jeg ikke gjort!

Skrevet

venninna mi gjorde det engang når gutten var liten, for hun var småsjuk og trøtt, mens han sov best ute..endte med at hun sovna som en stein og hørte hverken ungen eller babycall for den hadde falt ned, så hun ble vekt at naboer etter han hadde ligget å hylt som en stukken gris i 15 min.. da var han illrød og gjennomvåt av svette... vet jo aldri hvor tungt man sovner heller

Skrevet

15 mnd? Temk vist han kommer seg utav vogna? Nei nei nei, ville aldri latt han sove ute i det hele tatt, når du bor i andre etasje på en blokk..

Skrevet

Nei, da hadde jeg trilla han inn, enten satt han i gangen eller på ett rom og hatt vinduet åpent. Men hadde nok ikke satt han ute som det der uansett jeg da.

Skrevet

absolutt ikke...er ikke lenge siden det var noen som prøvde å stikke av med en baby som lå å sov ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...