Maud Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg er så glad for at Iznogood har blitt en aktiv dame her inne. Hun er jo morsom! Og snill. Tenk - i dag har jeg vært på posten og hentet en stoooor pakke med Babysense til minstesnupp. Nå kan hun sove på magen og jeg kan være sikker på å få beskjed hvis hun ikke puster. Hipp hurra for snille mennesker!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 ...du må ikke si det for mye Maud, for plutselig så får du en and i posten.... jaja, den kan jo bo i det nymalte dokkehuset :-)
Maud Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Det er greit at den anda trenger å flytte hjemmefra, men den trenger vel ikke å dra helt hit. Det nymalte dukkehuset er altfor fint for en and, selv om den er husvant ;-)
phantomet Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Har du fått sydd Jordbærgardinene enda, Maud???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Ja hun er megamorsom:-) Håper hun har vært snill mot seg selv idag og hatt en pleie seg selv dag som planlagt - med eller uten badeand!
iznogood Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Det er jo bare hyggelig at du kan bruke Babysensen - og det var jo ikke værre enn å løpe en tur på posten :-) Forresten, du finner fort ut når du glemte å slå av Babysensen før du tok opp snuppa - da knepper den illevarslende i noen sekunder og så går den av. Da blir det også veldig klart at en overhodet ikke sover seg gjennom den lyden :-D Anden har fått kjempefint andehus i haven - og dersom den fly østover så kan den bare ha det så bra :-) Utakknemmelige ender er neste det værste som finnes! Tror den ville blitt veldig fin på det om den bodde i nymalt dukkehus, og det ville blitt mye vanskeligere å finne en kavaler til henne. Sånn er det når en blir et 'Godt Parti' :-D
iznogood Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 :-) I dag har jeg hatt to små som har kastet opp om kapp - så det har blitt mest vaskebøtten og trøsting. Pleie seg selv er utsatt - siden de to små trengte masse pleie :-) Får håbe de er bedre i morgen, slik jeg kan gjøre littt ute i hagen. Som ekte bergenser gjør jeg kun hagearbeid når det øsregner!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Det finnes ikke noen sånne datingsider på nettet da???? Hvor du kan finne en kjekkas av en andrik???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Så kjipt da! Stakkars små, håpe de kvikner fort til igjen!!! Krysser fingre for det:-) Så får du heller tenke at: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves:-)
iznogood Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Det sitter noen i damm rett ved bygget jeg jobbe i. Jeg synes jo både den en og den andre av dem er riktig så barske - og går tilstadighet med en trang til å stappe dem i vesken og ta dem med hjem. :-)) Men jeg er så redd for at jeg dritdårlig smak i andrikker.... Jeg hadde vel bare drasset med meg den nerde-anden :-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Men så lenge han er snill og omsorgsfull. Og kanskje kan forsørge anda, så gjør det vel ikke noe om han er bitte litte granne nerd???
Maud Skrevet 26. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. april 2008 Det gjør vel ingenting. Maud-mannen har en og annen nerdete side og det gjør ham ganske søt egentlig... En kresen andefrue i et nymalt dukkehus, det hadde gjort seg det! Foreløpig ligger de jordbærmønstrete gardinene i posen de ble kjøpt i. Veggene innvendig må nemlig males et strøk til. Etter det kan hun komme flygende hvis hun gidder. Om hun blir et altfor godt parti, kan hun kanskje skaffe seg en elsker på si'? Jeg synes jeg ser deg, Iznogood, der du stapper en hylende og flaksende pappa-and (det er det de fargerike fine heter her i huset) opp i veska mens du spaserer hjem fra jobben :-D
iznogood Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Jeg har faktisk sett det for meg i ånden - at jeg bare stapper andrikken i vesken og beiner hjem :-)) Jeg har selv veldig sansen for ett og annet nerdete trekk - men jeg er så dårlig å velge på andres vegne :-) Jeg tror jeg skal ta frk. and med opp til tjernet her oppe på fjellknatten - og se om der er noen single andrikker som kan falle i smak. Her er intet tiltak fpr stort for å sikre endene litt livslykke :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 jeg har gifta meg med et nerdete vesen... et som kan vanskelige ord og data-ting, og som kan ha lange konkurranser om hovedsteder på X og sånn.... jeg liker han godt jeg, ås jeg kan anbefale arten til andefrøken altså....
Maud Skrevet 26. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. april 2008 Hun dilter vel i hælene dine opp dit og så dilter hun samme vei tilbake, sånn er det når hun ikke vet hun er and ;-) Får håpe hormoner og kåtskap overvinner ønsket om å være en hund!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 hun finner seg vel en dax på veien da... om kåtskapen vinner mener jeg :-)
iznogood Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Hun kløp akkurat dachs hunden min i dasken :-)) Tror dachsen var for nærgående - den hadde nok andestek i blikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå