1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 hei. ganske flaut, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Hver gang jeg spyr eller anstrenger kroppen så tisser jeg på meg. ikke bare litt! hele blæra blir tømt! er sykemldt pga hodepine og kvalme, men den går ut den 30 april og jeg er livredd for å gå tilbake på jobb da jeg kan ende med at jeg tisser på meg! Skulle ikke sagt noe hvis jeg hadde en annen jobb enn den jeg har, men nå jobber jeg med kundebehandling!! er dette grunnlag for en videre sykemelding?
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2008 er forresten 12 uker på vei og dette har aldri skjedd før jeg ble gravid.
Vilde08 Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hvor lang er du på vei? Slet selv med dette i ukene 12-16. Ikke mye, men nok til at jeg følte på det. Jobber som aerobicinstruktør. Ikke veldig gøy å skvette skikkeli i buksa hver gang jeg tok et lite hopp på gulvet.... Men det gikk som sagt over. Leste et sted at det var på grunn av trykk på blæren. Tror det kommer veldig ann på legen din. Min ga meg bare råd om å drikke minst mulig før jobb, gå hyppig på toalettet og gjøre knipeøvelser. Det hjalp da:)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 prøv med knipeøvelser hver dag,da styrker du muskelaturen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå