Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Da sitter jeg her og hører på salmene på orkdalsmenighetene.no... Pluttselig dukket den salmen mitt kjære søskenbarn hadde da han giftet seg da jeg var lita jente... (Han døde i fjor :'( ).. Og jeg tror jaggu'meg jeg vil ha den, jeg også.. Tårene bare triller, og jeg tenker på han, att han ikke får være i mitt bryllup... Klomp i halsen, og savner han så utroooolig mye... Blir det rart om vi har samme melodi som han, for å minnes han? Ja, dere skjønner hva jeg mener...?
Vannmann35 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Synes jo ikke det - vil jo bare være en fin gest det :-)
Tøydukka Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Det kommer kanskje litt an på hvordan dere føler om det. Det er ingenting galt i å ha den melodien for å minnes ham, men tenk gjennom hva det vil gjøre med bryllupet ditt. Det er jo synd om det blir begravelsesstemning av det, og din tante sitter oppløst i tårer resten av dagen, hvis du skjønner hva jeg mener. Så kanskje du uansett bør snakke med din tante om det først, og høre hva hun synes om det hvis hun skal være til stede. Det er godt mulig hun vil synes det er nydelig gjort av deg også, men ta dine forhåndsregler.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg spurte henne, og hun sa det var ok =)
Tøydukka Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Det var bra! Da er hun mentalt forberedt på at det skjer, så får du ihvertfall ingen negative reaksjoner på selve dagen. Og så får du ha fetteren din litt "til stede" under vielsen også, det høres rett og slett nydelig ut!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg skal tenke på han den dagen Han var en av mine beste venner da han levde, selv om han var mye gamlere enn meg.. Rart at hele familien skal være samlet for første gang siden had døde.. Uten ham :S Off... Men, han skal være tilstede i mine tanker <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå