Gå til innhold

Flere som har gått opp over 20kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er den eneste som har gått opp over 20kg..! er i uke 36.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste. Jeg er i uke 37 og har gått opp nesten 25 kg! Var samme økning når jeg gikk gravid for 2 år siden.

Skrevet

du e nok itj alein nei...:) gått opp 22kg, e i uke 38. Får håp d stoppe no da, for d e ganske deprimerende....

Skrevet

24 kg her:) fytti katta... går inn i uke 40 snart no..

Skrevet

hehe, har nok gått opp 20 kg her også. er i uke 37+1.

Skrevet

Jøss, var litt godt å høre at jeg ikke var alene om det:)

Har gått opp 23kg ca. Var ganske tynn før jeg ble gravid. Men nå føler jeg meg DIGER! Har veldig liten mage. og en veldig stor rumpe:) hehe.

menmen, får bare håpe på at de renner fort av igjen etter fødselen:)

Skrevet

Var til kontroll i uke 38 og var da gått opp nesten 23 kg.

Nå er jeg i uke 40 og har sikkert blitt enda tyngre. Sist la jeg på meg 25 kg, regner med jeg ender på det samme denne gangen....

Og ikke gikk det særlig lett av heller.... blir nok en slankekur på meg etterhvert...

Skrevet

Jeg leder!!! Er 6 dager over termin, og har lagt på meg 30kg!!

Skrevet

jeg er i uke 33 oh ghar gått opp 19kg til nå.... ikke så gøy, men så lenge babyen vokser og har det bra så er det fint. Men gleder meg til å gå ned i vekt igjen etter fødsel..

Skrevet

jeg er 34 uker og har gått opp 12 kg:)

Skrevet

jeg er i uke 40, og har gått opp 27. gikk opp 25 med forrige, men hadde født til nå da...

vet det er en god del vann, heldigvis. hadde gått opp 2 kg bare forrige uke... de går nok av igjen. iallefall de første 20...

Skrevet

Er 38+5 og var 20 kg opp på sist kontroll.. Vet det er endel vann... også er det noen kg deilig baby - og sikker alt for mye fett.. hihi. Vi får på en fin tid da, så det er bare til å ta skoa på å ut å gå når nurkene våre har kommet ut :)

Skrevet

Uke 39 og opp 8 kg.....Dette er 3.mann

Skrevet

Åjada, eller har gått opp akkurat 20 kg nå. Er i uke 38/39.

Skrevet

Ja, kan ikke klage på været..:) jeg skal ut å gå masse tur i sommer ihvertfall:)

Skrevet

JA, jeg har gått opp 20 kg, og er i uke 38...

Ingen som tror meg når jeg sier det, for det vises liksom ikke på kroppen... Har kun magen.. Men vekta stopper på 80 nå, imot 60 før svangerskapet.. :)

Skrevet

20 kg opp her også- og 14 dager igjen til termin. men ikke lagt på meg de siste 2 mnd da... har ikke plass til mat! Men ingen fare, har nok å tære på...

Skrevet

hehe 20 kilo her også.. 50 før gravid og 70kg nå, og 1 dag på overtid..

føles nesten rart å se på vekta når man veier seg :) men jeg prøver å ikke la det stresse meg.. endel forsvinner av seg selv, og resten får jeg slite med til jeg er kvitt det jeg vil ha vekk.. :)

Skrevet

dere som har gått opp over 20kg. venter dere gutt eller jente?

Skrevet

dytter

Skrevet

venter jente jeg :)

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har gått opp 23 kilo...

Veksler mellom å le og gråte når jeg ser på vekta, men GLEDER meg til å trimme disse kiloene av igjen... Venter forresten gutt og har ikke spist spesielt usunt. Har også holdt meg i aktivitet hele veien, så hva alle disse kiloene kommer av vet jeg virkelig ikke :-)

Skrevet

39 uker og 21 kilo!!

Bare babyen er frisk og fødselen går bra, så skal vel kiloene trimmes bort igjen! Gikk greit sist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...