tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har mistet i SA 3 ganger...og i løpet av denne perioden er det flere venner av meg som har blitt gravide uten å "prøve så mye"........en av de har termin akkurat på den datoen som jeg hadde for første graviditet og magen hennes buler ut og jeg blir så sint så sint for jeg er så sjalu.......... Ikke gøy å kjenne den følelsen når man burde være glad på venners vegne... Når blir det min tur da???Er lei av å hoppe fram og tilbake mellom 1.trimester og Bli gravid...hater det, selv om det er så mange søte mennesker her inne......JEG ER SÅ LEI AV Å MISTE!!!!!! Sorry gneldring men jeg måtte bare få litt ut...
Giinaღ Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Skjønner deg veldig godt. Har også mistet, riktignok "kun" en gang. Men det er VONDT å se alle voksende mager og venner i lykkelige omstendigheter. Det er vanskelig å klare å glede 100% over alle andre i en slik situasjon. Tror det er helt naturlig. Det viktigste er å være positiv og tenke positivt. En dag er det VÅR tur..det er jeg helt sikker på. Stor sympatisk klem!!!
lene p Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 full forståelse for det du sier. har mistet 3 ganger selv ,og det er en tung byrde. tror det er 100 % naturlig å ikke klare å kjenne den glad følsen for andre da.(men det er ikke noe god følse)
JulieF*Victoria* Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Det er ikke noe rart i det hele tatt at du tenker slik du gjør! Det er helt naturlig ja. Nå har jeg riktignok aldri mistet, for jeg har enda ikke klart å bli gravid, men jeg merker selv at jeg til tider får meget blandede følelser når jeg møter alle venninne mine som enten akkurat har fått barn, eller er gravide. Jeg er faktisk kommet til et punkt hvor jeg innimellom lar være å møte dem fordi jeg rett og slett ikke orker å utsette meg for den litt "falske" gleden jeg må vise på deres vegne hele tiden. Selvfølgelig er jeg jo glad på deres vegne, men det er også ganske sårt...Spesielt siden noen av dem ble gravide omtrent bare ved å knipse i fingrene....urettferdig!Mens jeg som ønsker det så sterkt må streve. Håper det snart blir oss andres tur:) Lykke til! Jeg har troen på at våren og sommeren kan gjøre underverker;)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Ja jeg kjenner så godt på den falske følelsen og føler meg dust som ikke er glad på andres vegne. Men håper det er slik du sier at snart er det vår tur!!!!! Har tydligvis ikke problem med å bli befruktet...det er bare det at egget vil jo søren meg ikke sitte fast i ni måneder. Min søster går forresten rundt med kulemage nå også, så det er liksom ikke til å unngå at man blir mint på det hele tiden. Føler meg liksom litt som en taper. Samtidig så var planen å bli gravid for så å søke ny jobb i permisjonstiden, for den jobben jeg har er så krevende og ikke akkurat det jeg vil gjøre...så det stresser jo situasjonen litt også.... Tror at om jeg ikke er gravid innen august så blir det prøvestopp for å søke ny jobb...BLÆ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå