Fiolinen Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg og broren har vært på sykehuset, han har tatt mandler. Når vi kom hjem så er hun så sutrete og masete. Jeg vet at deter fordi hun har lyst å være med meg, men jeg har ikke kapasistet til å pleie han im er nyoperert, samt ha henne på fanget hele tiden. faren er dessverre ikke her før på mandag, svigers er bortreist, mora mi ønsker ikke å hjelpe oss noe særlig med barna (hun mener vi ikke burde fjerne mandlene til gurttungen fordi man kan dø av narkose, hvis hun engang blir syk og må operere, vil hun heller dø.), faren min hadde ikke mulighet, broren min har ikke bensin på bilen. Jeg tenkte bare å ta med jente på bading en liten tur slik at hun får litt tid alene med meg. broren er kjempeforståelsesfull, så jeg har ikke to sutrete barn..bare at han trenger ro og hvile, mens hun vil ha fart og moro! Jeg syns jo jeger en elendig mor som blir iriirtert på henne, for hun er jo bare 3 år..så det endte med at jeg måtte bære henne på rommet,s å får hun være der. Hun er jo ikke "slem", det er jo en måte å få oppmerksomhet på, men jeg er sliten av å ha vært på sj.hus i tre dager...og jeger sliten av å ha en mann som aldri sier nei til jobben sin.
Turtelduen Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Skjønner deg veldig godt! Har tre som trenger oppmerksomhet, uten at jeg har energi til å gi det... Og mann som din... Men det jeg reagerte på var den barnslige oppførselen til moren din... Du har ikke noen trillejenter som kunne tatt med seg jenten din ut en tur da?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 HUff, det er ikke greit alltid nei...disse mannfolka og jobbene :-( Holder på å rable for meg når det gjelder jobben til samboeren, nå fkk han tur igjen da, og blir selvsagt borte på 1års dagen til minsta, jeg skal ha svigers og mine på middag og kaffe selskap i morra...JÆVLIG typisk!!! :-( Drittlei av å underholde gjester alene alltid... God bedring til gutten din, og så håper jeg jenta blir i bedre humør...ikke lett å være liten alltid heller. Og du er slett ikke noen dårlig mor!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå