sommerful Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei er det noen her som har erfaring med fødsel og event ks. ved sykehuset på Levanger? Vurderer og søke fødeplass der etter som det er litt konflikter ute og går der jeg egentlig hørr till. Kom med det deree har opplevd. pleas.
Edelweis Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 heisann. jeg fødte jenta mi på levanger i 2006. gikk veldig fint, og de var veldig flinke. men, jeg hadde noen kræsjer med noen av jordmødrene der. vi blir liksom ikke helt enige, og noen av dem fikk meg til å føle meg som en liten dritt unge som bare kom inn for oppmerksomhet, jeg var inne ca 3 ganger på gunn av masse maserier. jeg hadde mens termin 3 uker før ul termin også, noe jeg mente måtte være helt feil. så når jeg var kommet 14 dager over mens termin, fikk jeg komme inn til overgangsundersøkelse. og måtte mase meg til igang settelse. hadde gått 1 mnd med masrier og masse vondt. men de mente bebin var så liten. bare en lege mente at min termin stemte og at barnet var klar til å komme ut og morkaka var forkalka. så når hu da kom å var 4120 g å 53 cm lang , så synes ikke jeg det var noe lite akkurat. å de måtte komme etterpå å presisere at hu hadde ikke vært større om jeg hadde måtte gått 14 dager over ul termin heller... (noe hu hadde blitt). jeg fikk enerom på barsel, ikke så stor pågang der borte. og jordmora som forløste jenta mi var kjempe flink. fik god hjelp på barsel også. jeg har nå fått termin 10 dager etter mens termin denne gangen også, å forbereder meg til en ny runde med krangel da. fikk jo stort barn sist,å vil ikke bli gående over tia liksom, så det engster meg litt. i tilegg var JM som tok ul på meg denne gangen kjempe sur, å gadd ikke en gang å presentere seg. ikke fikk vi vite hva det var heller, fr det var vel ikke derfor vi var der mente hu. hadde jeg kunne føde en annen plass, så kunne jeg tenkt meg det jeg da! hvor er det du egentli du ar plass da?
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Har hatt 2 fødsler ved sykehuset Levanger. Første gang keisersnitt og andre gang vanlig fødsel. Føler meg veldig godt tatt vare på der. har vært til flere kontroller i mine to forrige svangerskap og skal dette dennegangen også. Føler meg veldig velkommen. Selvfølgelig noen man ikke kommer helt overens med, men slik tror jeg det er over alt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå