Gå til innhold

Fødsel ved Levanger sykehus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen her som har erfaring med fødsel og event ks. ved sykehuset på Levanger? Vurderer og søke fødeplass der etter som det er litt konflikter ute og går der jeg egentlig hørr till. Kom med det deree har opplevd. pleas.Er bare på bsøk her fra 3. trimster, mn kanskje er det noen flergangsfødende her som vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..æ har hørt litt bægge delin, men æ ska nu værtfaill føde på Levanger! Vest du går på Fødested på BIM så kain du lesa litt der om ka dæm har å tilby og litt kolles følk har oppfatta Føden på Levanger!

Lykke te :)

Skrevet

Hei:-)

Jeg har hatt 2 KS på Sykehuset Levanger. Det første ble hasteKS, det andre planlagt KS pga dårlig behandling første gang.

Første gangen, som var i 2002, var så elendig at jeg fortrengte hele episoden i 2 år, før jeg kunne bearbeide den. Lå der i 3-4 døgn med rier der de stoppa og starta fødselen omhverandre. jeg var 10 dager over terminen.

Av legen fikk jeg beskjed om å holde kjeft flere ganger, jeg var så full av medisiner at jeg ikke husker alt engang. Mye skjedde den tiden jeg var der, går ikke i detalj nå. Men da jeg skulle ha nr 2 sa jeg at dersom jeg måtte velge levanger måtte det bli planlagt KS, jeg torte ikke annet. Selv da også ble jeg møtt hånende av den legen jeg hater mest på denne jord. En annen lege sa ved en samtale før KS at han kunne skrive i journalen at jeg helst ikke ville ha denne onde legen, hvem andre han Dr Evil møtte meg og hadde samtalen med meg da jeg ble innlagt!! Ikke nok med det, han måtte også gni inn det at jeg ikke ville ha han!!

Dette er min erfaring med Levanger sykehus, og denne gangen blir det mest trolig ST. olav i trondheim for meg. aldri mer levanger!!

Men jeg hører noen her inne sier at de er strålende fornøyd, selv kjenner jeg mange som ikke er fornøyd med de.

Poenget er, ingen situasjon er lik, ingen opplevelse er lik. Det er ditt valg, og din opplevelse.

Du må gå etter hva du føler mest for selv. Det fins alltid positive og negative sider om alt.

Ønsker deg bare masse lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...