ragna Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 spådommene mine slo til, eksamensnervene gjør meg syk. bokstavelig talt. jeg spyr som en gris! og det èn uke i forveien. hva faen skal jeg gjøre? jeg skjelver som et aspeløv, griner som en unge. klarer ikke å tenke konstruktivt om det så smalt i helvete. jeg har fått toppkarakterer på forberedelses arbeidet, jeg har jobbet som en helt, jeg vet at jeg kan stoffet. men allikevel ter jeg meg som en unge. jeg prøver å gjøre noe fysisk; trening, turgåing, musikk med dans osv, MEN DET HJELPER FAEN MEG IKKE. samboer har t.o.m tatt med seg barna på hyttetur for å gi meg fred til lesing og avslapping (mhm, he's made in heaven) kanskje jeg burde be ham komme hjem igjen, uten barna? kanskje vill og heftig sex gjør susen? om jeg ikke spyr på ham da. hva skal jeg gjøre? tenk om jeg stryker?? *spyr på nytt*
Gjest -<<- Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Er det en eksamen som ikke kan tas om igjen?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Du kan så mye, du har imponert meg gjennom hele vinteren - du er vekk i lange tider og så smetter du inn og har tenkt så mye bra siden sist og jeg jobber for å holde følge. Du kan dette her. Du kan grine så mye du vil og spy også - jeg pleier å ete på meg ti kg pga utelukkende kakediett siste uka, men spyr dessverre ikke, - men du klare dette her så jævlig bra. Hvis du åpner for pm skal jeg si deg noe mer.
ragna Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 det kan den helt sikkert, men ikke før om et år, og hva tilsier at jeg ikke har det på samme viset da? jeg ser selv hva jeg skriver, jeg oppfører meg som om hele verden kretser om denne ene dagen (har mange eksamener, men det er denne jeg gruer meg til) jeg syns forferdelig synd i meg selv, selv om det er det skekkeligste jeg vet. men jeg klarer ikke å tenke konstruktivt, ikke faen rett og slett. dessuten forventer jeg toppkarakter av meg selv, og det tror jeg alle andre rundt meg også gjør (noe jeg vet at de ikke gjør) jeg klarer ikke å legge det av meg. jeg oppfører meg som en sippe ;(
Gjest -<<- Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Valium eller rødvin. Så leser du i hengekøya. Ingen hengekøye? Anskaff sporenstreks.
ragna Skrevet 26. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2008 hehe, jeg koster på meg en vill latter iblandet med snørr og tårer. du er god som gull! nå er det fritt frem for post. legger på deg 10 kg? her er det motsatt, ser ut som hun ene av olsen tvillingene ;O
ragna Skrevet 26. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2008 valium...hmm, tror du noen på gule sider kan skaffe? det går jo til en god sak. jeg skal menge meg med hot'n sweet i kveld, bare meg, flaska og huset. hammock, det er tingen det, men det blåser storm ute. jeg burde få noen til å bære den inn i stua for meg. hva gjør du når nervene tar deg?
Gjest -<<- Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Jeg tar sjelden studiene seriøst nok til å oppleve denslags, eventuelt er jeg bare en jævel på å ignorere - både stress og lesing. Funker for meg. (Vel, jeg blir sur, da. Pottesur i omtrent ti dager før enhver eksamen. Men det går jo mer ut over mine omgivelser). Har dog roet ned mang en medstudent med perspektiv og rødvinsanbefalinger, gjerne sammenfallende med tirader om hvor uhyrlig inkompetent enhver potensiell eksaminator og sensor er og at de aldri stryker en for de vil ha penger for studiepoengsproduksjonen. Stort sett er det sant også.
ragna Skrevet 26. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. april 2008 å dæven, den kynismen vil jeg adoptere! konstruktiv kynisme. forøvrig gjør det pissevondt å spy ut nese og munn samtidig. jeg tipper du er en av dem som kommer deg igjennom uanfaensett, enten du har lest eller ikke. om det er grunnet kynismen eller intelligens kan du velge selv jeg har forresten problemer med å se for meg deg som pottesur, jeg tipper din bedre halvdel sjarmeres om mulig enda mer de 10 dagene før eksamenen. gi meg flere perspektiv. eksaminator er til tider ett rævhull, men sensor skal visstnok være uhyrlig flink og forståelsesfull.
ragna Skrevet 26. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. april 2008 svart deg også. sender deg noen ord enten i løpet av dagen, eller morgendagen fikk pågangsmot av femåringens stemme i tlf nettopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå