Gå til innhold

Fødsel ved Levanger sykehus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen her som har erfaring med fødsel og event ks. ved sykehuset på Levanger? Vurderer og søke fødeplass der etter som det er litt konflikter ute og går der jeg egentlig hørr till. Kom med det deree har opplevd. pleas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen personlig erfaring, men har via kjente fått høre alvorlige feil og faglige mangler der. Vil ikke gå inn på det her, men jeg hadde ikke valgt å føde der dersom jeg hadde bodd i nærheten. Det går sikkert ofte bra, men dersom fødselen skulle bli komplisert, og babyen eller du trenger ekspertise er ikke det stedet å være.

Skrevet

Jeg skal føde der. Jeg føler meg helt trygg ved tanken på å føde der, og velger faktisk det foran et annet sykehus jeg egentlig skulle dratt til.

Jeg vet det var en stygg sak der, har lest om det i avisa, men den legen jobber ikke der lenger. Jeg husker ikke helt hva det var snakk om i farta, men det gikk ikke så bra. Mulig det var den den forrige innleggeren refererte til?

Skrevet

Jeg skal føde ved Sykehuset Levanger og har gjort det to ganger tidligere.

Det er fantastisk mange DYKTIGE og trivelige jordmødre og barnepleiere, og jeg føler meg trygg på dette. Får også god oppfølging etterpå og blir ikke tvunget heim etter to dager hvis formen/ amminga ikke er ok.

Skrevet

jeg har født der en gang, og skal gjøre det igjen nå... tror ikke det er noe dårligere der enn andre plasser... det er vel begjort feil ved alle sykehus i landet en eller flere ganger...

mange trivelige folk som jobber der, og man føler seg virkelig velkommen... føler meg helt trygg på dem der :)

når skal der ha da damer? kanskje vi treffes ;)

Skrevet

jeg skal føde der for andre gang i august, og føler meg helt trygg på sykehuset Levanger. Første fødsel endte i haste-ks, og opplevde at det meget profesjonelle og dyktige mennesker som tok hånd om meg og gutten min. Kjempetrivelige folk på barsel:)

Skrevet

Jeg har født på sykehuset Levanger 2 ganger tidligere, og skal føde der til sommeren også. Føler meg helt trygg på oppfølgingen der, etter min erfaring og det jeg har hørt fra andre.

Skrevet

Hi alle sammen som har tatt seg tid til og svare eg her. Jeg hører egentlig til på helgeland, men siste fødsel i sandnessjøen var et marerit så dit skal jeg ikke igjenn. Har fått time på Levanger og skal dit på fødselssamtale. Etter å ha lest hva dere skriver her ser jeg egentlig frem til det. Selvfølgelig kan man komme ut for allle slags mennesker hvor som helst. Men tror dt blir greit.

Skrevet

da skal du sikkert til marianne eller marie.... på samtale... liker de kjempegodt! så det kan du trygt se fram til... :)

har selv vært til fødselssamtale der. og synes det var veldig betryggende...

Skrevet

Hei Sommeful, jeg skal også egentlig føde i Sandnessjøen, men velger å føde i Levanger istedet. Artig at vi er flere! Jeg ringte fødeavdelinga i Levanger og spurte hva jeg måtte gjøre for å få fødeplass der, og det var overhode ikke noe problem - bare å fylle ut et skjema og sende to mnd før termin. Jeg bor i Mosjøen, men vil ikke føde på fødestue... Er dessuten førstegangs. Og veien til Sandnessjøen er jo et HELVETE på høsten/vinteren. Jeg har familie i Levanger, så flytter ned et par uker før termin. Hva med deg? Jeg føler meg veldig komfortabel med beslutningen om å føde i Levanger. :) Dessuten drar jeg fordel at et veldig godt utbygd jordmorapparat i Mosjøen, utrolig god oppfølging så langt, så jeg føler at jeg får i pose og sekk, egentlig.

Skrevet

Velkommen hit til Levanger alle mann :)

Når har dere termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...