♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Vasker selve flasken i oppvaskemaskin og steriliserer i mikro etterpå. Men hva med tuttene? Kan jeg ta de og i maskinen? Vasker de bare nå i zalo, skyller godt og har med i mikroen. Men får de ikke helt rene på det smaleste, der de suger. Hvordan får jeg det rent der uten å kjøpe egen flaskebørste??
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg vasker de for hånd med zalo. Hvis det ligger noe igjen i tutten så vrenger jeg den;) Da blir den skinnenede ren:)
Skurvelurven Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg bruken en tannbørste for å komme til i tuppen, det fungere bra:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 hvor tykke er fingrene dine? ta litt zalo på lillefingen å ta dne oppi.. viss ikke er det genialt å bruke en babytannbørste eller noe..
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg har en flaskekost/børste fra Avent... På den ene siden er det en børste for flaskene mens den andre siden er for tuttene... Kjøpte den på Barnashus.
aanonym Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Flaskebørste koster ikke særlig, da... Jeg vasker dem først i zalo, skyller og koker dem.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Jeg tar de i maskinen jeg. Steriliserer de etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå