melb Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 jeg hentet vogna mi som datteren min har hatt i barnehagen.Jeg skulle stelle den i stand til neste man,og oppdager at hele kalesja har fått jordslag.Den har stått i en bod i barnehagen som ikke er isolert og da fått g jordslag.SURT!!!!!!!!!!!!!Hva gjør jeg,skal jeg klage til barnehagen eller er det mitt ansvar dette her?hvordan blir jeg evt kvitt jordslag?TIPS?
marinas skatt Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Dynk den godt i kefir melk over natta og vask godt med grønnsåpe eller lignende etterpå. Da blir alt jordslag borte.
skatten kom i mai :) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 så sure greier .. har aldri hørt om tipset med kefir melk , men det er rart hva som kan hjelpe på forskjellig sikkert verd et forsøk!
karolineb Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 hei! på båtbutikker (marinaer) der de selger båtutstyr får man kjøpt noe som heter saubermann fra maxwax, det inneholder ingen farlige stoffer og er helt supert på jordslag og annen møkk, veldig bra til vask av seter i bil f.eks.. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå