Gå til innhold

Jeg Gir Opp!! please gi meg noen gode ord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg virkelig ikke mer! Nå er jeg lei av uutholdelige smerter i bekkenet, aleneansvaret for 2 åringen min på dagtid og en sjef som nekter å ha noe forståelse for at jeg ikke kan komme på jobb med dette forbanna bekkenet!!

Jeg føler meg så UDUGELIG! Dette svangerskapet startet som en drøm det...uten kvalme uten vondt uten symtomer i det hele tatt,untatt bittelitt ømme bryster da... Men så i uke 9 kom kvalmen, hadde 2 uker hvor jeg knapt klarte å drikke og spise noe som helst.. Det har heldigvis gitt seg nå, ivertfall enkelte dager. Så for 2 uker siden begynte bekkenet å krangle. Jeg har slitt meg gjennom vaktene på den helsikes bensinstasjonen, men nå må jeg betale dyrt for det,gitt.. smerter i rygg, lysken, magen, sidene og nedover bena både fremme og bak... Jeg klarer knapt å gå!

Jeg strekker ikke til ift sønnen min ...klarer ikke lenger å leke med han på gulvet,krabbe rundt, springe rundt sammen med han... ingenting... =(

Har ikke mulighet til avlastning heller, siden vi bor så langt unna all familie... skal heldigvis flytte om ikke så altfor lenge... så da blir det bedre håper jeg...

Hva skal jeg gjøre... ?? Jeg klarer ikke mer.. hvis jeg ikke får 100% sykemelding på mandag,så vet jeg ikke hva jeg gjør! Jeg må jo få det..

Noen som føler eller har følt det samme noen gang....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få deg en sykemelding ja! er jo ikke noe tvil om at du trenger å ta det litt med ro :)

da jeg hadde bekkenplager i svangerskapet gikk jeg på sånn svømmegruppe (gjennom hs), det hjalp!

Skrevet

En lur ting du bør gjøre: ta en tur til kiropraktor. Det kan nemlig være bekkenLÅSNING og ikke bekkenløsning. Jeg fikk dette tidlig(ca 4 mnd på vei), og kiropraktoren fikset det. Jeg var desperat, for det var så vondt og så lenge igjen av svangerskapet. Jeg var helt fin resten av svangerskapet:)

Ellers så får du nok sykemelding på mandag:)

Skrevet

Jeg kan ikke fordra sånn knekking og sånt jeg... blir svimmel bare av tanken...=( Men såklart, hvis det er eneste måten å bli bedre på så klarer jeg vel det...

sjefen er så frekk og ufølsom.. sier bare at det er meeeeeget ubeleilig og er skikkelig sur... =( føler meg ikke så veldig poplær rundt han lenger... menmen.. det er faktisk helsen min det er snakk om... det må han jo bare forstå.

Vil jo helst ikke ha sykemelding,kommer sikkert til å gå på veggen...jobber bare deltid,men de timene på jobben er veldig gode å ha for å få luftforandring og komme meg litt "vekk",hvis du skjønner...men jeg må ha sykmelding,for på jobben så er det umulig med omplassering/tilpassing...

Hvor lenge får jeg sykemeldning da.. helt frem til permisjonen?

Jeg får høre på HS om det er noe tilbud som passer for meg ...basseng høres jo deilig ut... :)

Skrevet

Hei

Ville bare vise min sympati.

Jeg blir så utrooolig forbanna når jeg hører om behandlingen du får av sjefen din. Det er så mye diskriminering av gravide ved norska arbeidsplasser at det er helt utrolig. De vil ha flere barn som kan ta vare på dem når de blir gamle og syke.. men helst skal ingen føde dem

Det er en plikt arbeidsgiver har til å legge det til rette for deg på arbeidsplassen. Sett deg inn i disse reglene. Diskriminering av gravide er forbudt. Det er dessverre ikke alltid lett å påvise det.

Tenk på deg selv nå. Du kommer alltid i første rekke. Man skal være en samvittighetsfull arbeidstaker, men ikke for enhver pris.

Skrevet

Jaja..... er det bedre å gå som du gjør nå? Jeg var usikker på om jeg turde å gå til kiropraktoren, siden jeg var gravid. Men det var så vondt, og tanken på at resten av svangerskapet skulle være sånn, klarte jeg ikke. Derfor gikk jeg. Det var jo ikke sikkert han kunne gjøre noe, heller, men jeg følte jeg hadde alt å vinne og ingenting å tape:) Jeg gikk ut derfra helt "frisk":) Han sa også at han kom til å gjøre det forsiktig, siden alle bånd er "slappe" i svangerskapet:) Det er ikke som å knekke i nakken:) Og han begynner ikke å knekke, hvis det er bekkenløsning. Det skal og kan en kiropraktor kjenne forskjell på:)

Og er det låsning, så kommer det til å bli verre, fordi musklene desperat prøver å kompensere for skjevheten. Da begynner de å verke i tillegg.....

Jeg hadde gjort det, for tenk om du også kan bli bra etter 5-10 minutters behandlig.......

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord,jenter:) Trenger det nå, er ganske så deppa... full av dårlig samvittighet og føler meg ubrukelig..menmen,life must go on..

håper legebesøket går som smurt og at jeg får den behandlingen jeg trenger... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...