Mamman til AM&JS Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Mamma har en utrolig smerteterskel...klager og syter aldri på smerte!! Nå har hun fått så sinnsykt vondt i nakken, kjeven..øret og klarer nesten ikke å svelge... Legen sier det er virus..fordi CRP ikke var høyere enn 30...og fikk Ibumetin som hun skulle ta mot smertene...Dette har bare blitt verre og verre...fra i går til i dag..så jeg sendte dem på legevakta igjen...hun klarer ikke å ligge..ikke å sitte, altså alt gjør sinnsykt vondt...tårene bare triller på henne stakkars.. Er veldig spent på å høre hva legen sier i dag..... Noen som har vært borti det samme..?? Dette kom heeelt kastet på henne...
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Uff, noe virus som har gått i musklene? Mener jeg hadde noe slikt da jeg var liten, kunne ikke bevege nakken :/ Driiiiiiiiiit vondt!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hun har ikke rett og slett fått tannverk? Verdt å sjekke, hørtes kjent ut nemlig...
mamma-til-4 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Høtes kjent ut for meg...havnet på sykehuset jeg og.Kom meg ikke opp av senga på morran for å ta meg av ungene engang.Det var som om noen dro til meg med et balltre i hodet hver gang jeg prøvde å løfte hodet fra puta.Vannvittig vondt i nakke og hode. På sykehuset trodde de jeg hadde hjerneblødning,men det var noe så enkelt som helt totalt ødelagt muskelatur i nesten hele bakre del av meg.Etter noen ganger med behandling hos en fysioterapaut og osteopat var jeg helt fin igjen.Men jeg passer på å skyndte meg til behandling så fort jeg får noen muskeler som er gåene nå da,for SLIK har jeg aldri lyst til å være igjen. Håper det går bra med mamman din:)
Lilletrollogmamma Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Viss ikke legen kan hjelpe henne, ville jeg prøvd kiropraktor. Mamma har hatt mye nakkesmerter, og hun har fått god hjelp hos kiropraktor
(0_o) Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Huff, det hørtes ikke noe godt ut ( Ar hatt noe lignende, helt lammet av smerte fra midten av nakken, rundt øret og i kjeven. Klarte ikke å sitte, ligge, snakke og i hvertfall ikke spise. Fikk beskjed om at det var kjeveleddbetennelse og at det egentlig var i kjeven det gjorde vondt. Fikk betennelsesdempende og pinex forte og etter en uke var det nesten gått over... Unner ingen den smerten. Stakkars moren din, får håpe de finner ut av det og får fikset henne fort!
Mamman til AM&JS Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Snakk om legeforskjeller her assa.... I går var hun på legevakta i Oslo...der fikk hun konstantert en virus infeksjon fordi CRP var lett forhøyet og fikk med seg Ibumetin...Gå hjem å slapp av..og sykemelding tom mandag.. I dag dro dem på legevakte igjen...altså da ikke i Oslo, men der dem bor.. Møtte en dyktig lege som virkelig sjekket henne grundig..utelukket hjertehinnebetennelse...prolaps...og til slutt ble det konkludert med at hun hadde en akutt betennelse i et trigerpunkt..altså muskelen fra over øret og ned bak nakken...altså som gjør at hun får vondt for å svelge...kjeven etc.. Han undersøkte henne nøye....så hun fikk med seg Voltaren og en sort med tabletter til... Og dette var ikke noe som gikk over av seg selv som han sa..og fikk videre sykemelding hvertfall 1 uke til... Jaja..snakk om forskjell på leger her....Legevakta i Oslo har jeg 0 tro på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå