*Lunamor* Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Nå er jeg rimelig glad, nervøs og spent her jeg sitter!! Er på dag 30 i syklusen, og hadde el 7/8 april (bruker cb fertilitetsmonitor), og har testet jevnt siste uka. Senest igår testet jeg negativt. Idag testet jeg med morgenurin, og jeg ser helt tydelig en svaaaak strek ved siden av kontrollstreken. Har aldri fått skyggestrek før!!!! Men en strek er en strek ?? Skal teste med cb digital imorgen tidlig! Er bare såååå spent nå!!!!
GledeGlede Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 En strek skal være en strek ja! Tar sjangsen på å gratulere deg jeg Mange som sliter med disse skyggestrekene på de billigstrimmlene. Regner med cb gir deg et klarere svar:)
Saltlakris Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg fikk og svak strek på billigtesten når jeg fant ut at jeg var gravid, tok en CB digital midt på dagen samme dag, og den sa tydelig gravid
*Lunamor* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg må nok ta turen til apoteket og kjøpe cb digital. Tror jeg kjøper to stk slik at jeg kan ta en ikveld og en imorgen tidlig. Kryss fingrene for meg
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 ååå så spennende;) jeg testa med strimmel igår og fikk svak skyggestrek. idag var den litt sterkere.. men ikke mye.. skal kjøpe en cb digital etter helgen.. lykke til;)
*Lunamor* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Ååå, så spennende til deg også! Klarer du virkelig å vente til etter helgen? Kanskje vi følger hverandre over til 1. trimester:) Lykke til du også? Er det første gang du er gravid?
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 jeg blir nødt til å vente til etter helgen enten jeg klarer eller ikke.. hehe.. kommer meg ikke til apotek før etter stengetid idag. og det hjelper jo fint lite! hehe.. har ei datter på 13 mnd ifra før av ja blir jo spennende om vi havner på 1.tri sammen og kan følge hverandre:) har du regnet termindato? jeg har regnet meg fram til 3.januar.. men den datoen er veldig usikker.. har ikke hatt tr etter sa i mars. så må bare gåut fra første blødningsdag da og satse på en gjennomsnittlig syklus. men kan jo være noen dager pluss/minus da. men det gjør jo ingenting:)
*Lunamor* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2008 Trist å høre om sa din, da unner jeg deg dette ekstra mye! På terminkalkulatoren står det at termin blir 1.januar,- et skikkelig nyttårsbarn Ja, vi må følge hverandre fremover hvis testen viser gravid imorgen. Huff, kjenner at jeg er så redd for å bli skuffa, har aldri vært gravid før så dette blir min første.Hører jo litt forskjellig om disse billigstrimlene. Men siden du har testet positivt både igår og idag så regner jeg med at du er gravid !! Vet du om cb er mer følsom enn billigstrimler?
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 ja jeg tor nok at cb er mer snsitiv en billigstrimler. er egentlig imponertover at jeg fikk positivt med strimmel nå. med stav fra billigteter fikk jeg ikke positiv test før 2,5 uke etter ikm.. ja jeg er redd for å bli skuffa jeg og :O/ men har aldri hørt om tester som har gidd positiv uten at man har vert gravid.. her er jeg mere redd for å miste enda en gang. ja man hører jo om så mange som har 2-3 sa etter hverandre!! man kan jo bli smågal av å tenke slik ja...
*Lunamor* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2008 Skjønner at frykten for å miste igjen er i tankene dine..Men prøv etter beste evne å ikke la dette bli en for stor bekymring. Men heller tenk på hvor heldig du er som ble så lett gravid etter sa! Vi to skal teste positivt imorgen med glede oss over nyttårsspirene Har vært på apoteket nå og kjøpt to stk cb digital og folsyre. Hvordan tar samboeren din dette? Merker at min samboer ikke tør å slippe gleden helt løs og er litt tilbakeholden. Håper digitaltesten gir oss oss svar imorgen. Skriver når jeg har tatt den (får sikkert ikke sove lenge imorgen tidlig og poster et innlegg tidlig imorgen)
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 oi s mye feil jeg skreiv forige gang :O/ sliter litt med at bostavene ikke komer frem når jeg trykker på tastene.. utslitt tastatur kanskje. hm.. ja satser jo på enda sterkere strek på strimmeln mini morgen:) regner med du ser et lysende gravid på din digitale:) heldigrisen:) mannen her tar det nok knusende med ro.. da han også har min sa riskt i minne. men håper jo han også at alt skal gå bra og at det blir nyttårsbarn på oss! det blir da 1 år og 10 mnd imellom mine:) blir spennende.. og helt garantert masse sjalusi fra henne jeg har fra før.. hun er vant med MYE oppmerksomhet til enhver tid.. brukte 4,5 år på å bli gravid med henne. så er veldig overasket over å bli gravid så raskt 2 ganger på rad!! overasket og OVERLYKKELIG! (",)
*Lunamor* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. april 2008 Da ble det ikke noe god morgen dette her...Negativ test både på cb og med billigstrimmel. Skjønner ingenting...Hadde to positive billigstrimler igår, men idag med morgenurin var det helt negative. Er så utrolig skuffa!! Forstår ikke hvorfor de var svakt positive igår???? Samboeren så hvor lei meg jeg er idag og prøver etter beste evne å trøste meg og varte meg opp ved å kjøpe god frokost fra bakeriet. Han er god å ha! Krysser fingrene for at testen din er sterkere idag!!??
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 ånei ånei ånei for en trasig morgen da får virkelig håpe at det bare er for tidlig til å slå ut på cb enda da... har du prøvd å åpne den cb testen og sett inni om der er svak strek? så merkelig da... sikker på urinen hadde ligget like lenge i blæren dene gangen også? off... hvor tidlig var det du fikk svak strek på strimmel? var det før ikm dagen? nå tør ikke jeg ta cb før om mange dager :O/ jeg tok strimmel idag og den er fremdeles svak positiv,men ikke mere.. så jeg holder meg her inne på bli gravid enda til den er sterk positiv jeg. er redd jeg kommer til å miste dennegangen og. selv om det ikke er tegn til det enda. jeg skal krysse fingrene og alt annet kryssbart på kroppen for deg Luna24! masse lykke til:)
*Lunamor* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. april 2008 Så snill du er! Har jo et håp om at jeg produserer hcg sent..det var så rart siden to stk billigstrimler igår som var svakt positivem men så jo helt tydelig 2 stk streker..off! Men men...jeg får bare ta tiden til hjelp og fortsette å teste. Så lenge tr ikke kommer, så har jeg et håp! Vet jo at el var 7/8 april, og det begynner å bli en stund siden. Jeg får bare vente å se... (Jeg har ikke åpnet cb digital nei å sett inni) Men du,- du må da bare komme deg over til 1. trim!! Så utrolig bra at testen idag også var positiv for 3. dag på rad! Da har du nok helt sikkert en spire i magen din ! Håper du får et positiv cb imorgen som fjerner den siste tvil! Så får du bare begynne å glede deg til et herlig svangerskap! Du må skrive imorgen når du har tatt cb
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 ja jeg tør ikke bevege megover til 1.tri enda jeg.. kan godt henge hær og vente på deg skal snuse opp denne tråden etter å tatt cb digital. men skal kjøpe i morgen. bør vel ta den på morgenurin.. så blir vel ikke før tirsdag morgen da vel.. :O/ oooo lenge å vente..
studdis Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 Jeg opplevde noe lignende som deg i forrige pp. Jeg testet to dager etter IKM og fikk fram en svak, men likevel godt synlig strek på billigtest. Tok også en cb som var litt diffus - men syntes at jeg kunne skimte krysset. Syntes det var litt rart at de var så svake når jeg var over IKM, men trodde likevel at jeg ville få sterkere utslag da jeg testet neste dag med morgenurin. Men nå var testen blenda hvit :-( Dagen etter det igjen så kom tr likevel. Vet ikke hvorfor det skjedde jeg - kanskje det er det som kalles kjemisk graviditet - hvor egget blir befruktet og man kan få svake utslag av hcg, men at egget ikke fester seg??? Så lenge du ikke har fått tr, så er det jo ennå håp for deg ja. Krysser fingrene for deg - det er jo godt mulig at du bare produserer hcg litt seint. Hold oss oppdaterte og lykke til!!!
*Lunamor* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. april 2008 Ja, man blir veldig forvirret av dette..Har vært innom tanken på at dette kunne vært en kjemisk graviditet! Jeg skal fortsette å teste og vente på tr, og holde dere oppdaterte Håper så veldig at din cb er positv, jippi! Lykke til du også, studdis!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 ja det med kjemisk graviditet er jo grunnen til at det er skummelt å teste så tidlig.. selv vet jeg jo ikke hvor tidlig jeg har testet... har jo ikk hatt tr etter sa. vet heller ikke når jeg hadd eggløsning.og til vanlig har jeg ustabil syklus,skjelden tr.. har pcos. så ja ganse lite å gå ut ifra. nå er jeg kjemperedd jeg og skal få negativ cb,.. sååååå fikk litt testeskrekk her ja.. venter nok noen dager... da vil det være mere sikkert liksom. hvis jeg er gravid så bør jo cb slå ut 5-6 dager etter svak strek på strimmel. noe annet er vel rart... ønsker studdis også masse lykke til:)
*Lunamor* Skrevet 28. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 28. april 2008 Hei ♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Har du testet idag? Håper sånn du får bekreftet graviditeten idag, er så spent på dine vegne Leste her et sted at CB (vanlig) er mer sensetiv enn CB digital. Så kjøp den vanlige CB'en Jeg kjøpte jo digital, kanskje det var derfor jeg fikk negativ test? De billigstrimlene måler visstnok til 25/ml, men digital må ha 50/ml for å slå ut positivt....Ringte legekontoret mitt idag, og de ba meg komme med en urinprøve og for å evt. ta en blodprøve. Drar nok dit på onsdag hvis jeg fremdeles ikke har fått tr. Lykke til med testinga!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 28. april 2008 #21 Skrevet 28. april 2008 hei;) har fremdeles ikke fått somla meg til apoteket for å kjøpe cb test.. :O/ vært på jobb fra 07 til nå.. og glemte pengboka hjemme. så fikk ikke kjøpt på hjemveien heller. tok en strimmel i morges også,og den var enda kraftigere idag. teststreken var nesten like kraftig som kontrollstreken får se om jeg får kommet meg ned til byen en tur etter middagen å kjøpt en test da;) du må jo dra allerede imorgen til legen med urinprøve:) spennende:) håper,håper,håper!!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 28. april 2008 #22 Skrevet 28. april 2008 ja da har jeg vært å kjøpt cb digital:) tok den med en gang.. små forventninger om at den skulle slå ut positivt. tok den jo midt på dagen og det var bare en time siden sist jeg var på do.. men den var jo POSITIV!! så nå er det bare å krysse fingre å tær for at alt ska gå bra denne gangen;) håper virkelig du også er gravid:)
*Lunamor* Skrevet 28. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 28. april 2008 Jippi!!!! Garatulerer til deg!!!!!!!!! Det var virkelig morro å høre! Så herlig det må være å se at det står gravid i displayet Nyt kvelden med familien din, og ta vare på deg og den lille. i tiden fremover! Ses forhåpentligvis snart inne på 1 tri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå