*kaisa* Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Når man burde prøve mer/mindre? Selvfølgelig rundt eggløsning, det skjønner jeg, men bør man spare seg til ett par dager før EL, også kose seg masse ett par dager, eller hvordan gjør dere det? Noen som vet noen kjerringråd om stillinger eller andre tips? Jeg har hørt man burde bli liggende i senga, gjerne med en pute under rompa..? Kan det stemme? he he
GledeGlede Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det er ingen grunn til å "spare seg". Man har sex når man føler for det. Når det gjelder rundt El, så skal annen hver dag være nok. Et par dager før el, og til dagen etter El. Det stemmer at man skal ligge med en pute under rompa, en halv time etterpå. Dette for å forhindre at sæden renner ut igjen med engang. Dette skal ligge et,om ikke flere innlegg her med tips. Alt fra hostesaft til sink.
*kaisa* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 å ja? jeg har lett litt, men jeg fant ikke noe! Tusen takk fro svar ihvertfall!
Saltlakris Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Vi prøvde i 4 pp før det klaffet for oss, i begynnelsen hadde vi sex rundt EL. Siste måneden hadde vi sex HVER dag fra få dager etter mens, til jeg skulle ha fått den igjen.. Og nå har jeg er lita jente i magen som er ventet i august Er nok ingen god oppskrift på dette, noen bruker lenger tid enn andre Lykke til i allefall!!
*kaisa* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk for hjelpen med dytten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå