Gå til innhold

årh de jæ...vekt greiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så møkk lei av alle som spør alle om hvor mye den og den har gått opp i uke ditt og datt.so fuckings what liksom..alle er forskjellige..noen er høye ,andre er lave ,noen har den formen å andre en annen..noen synes kanskje at 6 kg på 13 uker er myyye..men kanskje d er helt normalt for den personen ,fo kanskje er hu veldig slank i utgangspunktet.,.å da er d jo ikke så mye likevel..

å noen som sier jeg har gått ned 3 kg i uke 21..javel???kanskje hu er overvektig i utgangspunket å har forandret litt på kostholdet..for de så er overvektig trenger ikke gå så mye opp som en som er slank eller tynn fra før..

altså..du kan sitte igjen med en følelse av å tro at en er unormal for jeg har gått opp så og så mye mens hu andre som er like mye på vei som jeg har gått mindre opp..årh..kjnner jeg blir provosert jeg..

d ble kanskje litt rot dette her..men de ikke rart at jenter får et mangen rarte tanker om at en er unormal..huff

måtte bare få d ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi her..

å for den som irritrer seg over skrivefeilene her så beklager jeg d!

men d går litt fort i svingene av og til..

Skrevet

De innleggene som irriterer meg mest med vekta er de som klager på at de har gått opp 8 kg og er 35 uker på vei og syns det er mye. Og vekta har fan ikke alt å si heller. Noen av kiloene vil være fett, men tenk så mye vann og annen drit som ligger og bare venter på å få komme av kroppen så fort babyen er ute. Jeg har sluttet å lese innlegg som omhandler vekt, cm rundt magen og sånn for det har ikke blodtrykket mitt godt av haha!

Skrevet

nettopp..folk er rare..godt vi er perfkte da haha;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...