Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 jeg synes dr. brown er best... Har både de og avent, men avent får ikke ut lufta like godt som dr brown...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Avent! Dr. Brown holder dårlig tett og er vanskelig å rengjöre helt!
singo Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 dr.brown! jeg kjøpte bare slike vaskekoster til å rense flaskene der jeg kjøpte de.kjempeenkelt å gjøre de rene! en kost til flaska og en til smokken. kosta 100 ca
Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Dr Brown er jo en bedre flaske for å unngå luft i magen på den lille. Hvis en bare gidder å sette seg inn i hvordan de brukes, så er de fantastiske og lekker ikke heller. Det eneste er jo at det er litt mer putlete med alle delene, men det er absolutt overkommelig.
snartmammapåny Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Dr.Brown ingen over ingen ved siden. En fantastisk flaske som er verd hver ei krone. Litt mer styr å vaske alle delene, men den er mye lettere å drikke av siden det ikke oppstår vakum i flaska i det hele tatt. Så klusset med alle delene i oppvasken gjør ikke meg noe iallefall, men finner en teknikk på det etter noen dager;)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Bruker Avent/Meda flasker nå.. men har bestilt Dr.Brown flasker... gleder meg når jeg får di.... så kanskje det ikje blir så mye luft i magen her etter )
M, Vestfold Skrevet 26. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2008 Hvor my koster Dr. Brown-flaskene?
Labambie Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Her bruker vi også Dr.Brown og er kjempefornøyd! Har også Avent, men de ga vondt i magen her.. Har aldri opplevd at Dr.Brown har lekket iallfall! Det er som ei over sa,at man må sette seg litt inn i hvordan man skal sette de sammen og bruke. Synes heller ikke de er vanskelige å rengjøre. Betalte 90 kr for en 240 ml flasker. De er litt dyre da... Men de er sikkert lette å selge også.... Lykke til som flaskemamma!
Kystrøya Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Jeg bruker avent, men kunne godt tenkt meg å prøve disse dr.brown siden så mange skryter av dem. Men hvor får man kjøpt dem?
stine1108 Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Uten tvil Avent! Dr Brown er vanskelig å vaske samt vanskelig å koke. Avent er jo bare genialt! Kjøpte flaskekoker til kr 270,- til å ha i microen. Tar 6 flasker av gangen. Utrolig deilig å slippe å stå å passe på gryta og styre med klype for å få det opp av vannet. Har gitt flaske helt fra fødselen av og har forsøkt begge to men var ingen tvil om hva jeg ville kjøpe da jeg måtte ha flere flasker!
bl0mma Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Born free fungerer på samme måte som Dr brown men er utan giftstoffet BPA som bla annat kan ge brøst kreft.... detta stoffet finnes desverre i de flesta merken, tom avent som de selger på apoteket! Efter en stor retsak i USA vill Dr browns sina flaskor som er tilverkade 2008 vare gift fria....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå