Gå til innhold

Syns man alltid at sitt eget barn er finest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt konkret hva du sikter til, men....nei, jeg syntes ikke alltid min sønn er finest, men nesten alltid;-)

Skrevet

de som er trangsynt og bare ser seg og sitt kan synes d ja..

alle synes jo at sitt barn er fint..men de fleset har vel øynene åpne å ser andre og..

Skrevet

Syntes noen barn er ubeskrivelig vakkre, modell-pene. Jeg syntes jenta mi er nydelig og syntes hun er det vakkreste i verden, men det er en helt annen konto for hva jeg regner som pent enn jeg bruker på folk jeg ikke kjenner. Klarer ikke være objektiv, men hun er virkelig en veldig pen baby.

Men sånn utenom syntes jeg at det ofte er mulattbarn som er de aller peneste, mange av de har liksom noe 'feilfritt' over seg.

Skrevet

Som babyer er det laget slik at vi SKAL synes best om vårt eget barn;) Dette er for at vi skal ha behovet for å beskytte og mate, det ligger i genene våre:)

Senere så ser en jo at andre barn kan være vakrere, men våre egne har en helt spesiell plass likevel. Det kommer vel av at det egentlig er det indre som avgjør skjønnheten, og at vi kjenner våre egne barn best:)

Skrevet

Jeg syns mine alltid er vakrest, og vi får høre det titt og ofte fra andre også. Det finnes jo massevis av pene og mindre pene barn.

Men mine er de vakreste! :-)

Skrevet

Mine unger er vakre, sjarmerende og jeg er fullstendig forgapt i de, ingen andre unger kan smile så mammahjertet mitt smelter på samme måte som mine egne...

Men selvfølgelig er det andre pene barn der ute, noen sjarmerende, noen billedvakre, noen med nydelige krøller, og noen med pene øyne. Jeg ser det, smiler til/av de og synes de er skjønne... Noen er til og med penere enn mine ;-)

Men likevel er det noe spesielt med ens egne, de som man kjenner så godt, både de gode og de mindre gode sidene, og som du elsker, betingelsesløst, uansett.

Skrevet

Mitt barn er finest,men det skjer ofte at andre barn smelter hjertet mitt også..bare ikke på samme måte som min nydelige sønn :) Mange fine barn her i verden:D

Skrevet

instinktet vårt sier oss at mitt barn er det vakreste.

men mine barn er de vakreste :)

hehe

(vil tro 99% av dere føler det på akkurat samme måte, men om det stemmer med virkeligheten er noe helt annet)

Skrevet

Ja, andre barn blir nesten stygge i forhold.

Skrevet

Mitt barn er finest, andre barn ser så rare ut. Det er ikke noe å stusse over det, sånn er det bare.

Skrevet

Nei. Klart mine er det vakreste jeg vet så klart, men jeg er ikke så tragsynt at jeg ser andre barn er utrolig søte og nydelig. Og søtere enn mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...