peonererfine Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Skal vaske og skrubbe gulv og vegger på badet nå (alt er fliser)...og trenger tips til å få det kjempefint.
LadyLuck & Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 vann, natron og sitronsaft (om det er sånn en gang i året vask, altså skikkelig skrubbing, ikke bare overflatevask)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jif Skurekrem om de er veldig skitten, hvis bare normal skit Jif Baderom.
(0_o) Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 jeg hadde tenkt å si blå jif og frotte, men hvis du skal skure et helt bad så regner jeg med at det er såperester/fett ol som frotte og sprutejif ikke tar. Da jeg jobbet som vaskehjelp brukte jeg hvit jif skurekrem og en svamp med skurebakside, det gjorde susen. Evt litt sånn rosaflaskerens (cillit?) der det var veldig møkkete. Spyla over med dusjen etterpå (for å få bort skurekremen ordentlig) og hvis jeg ville ha skinnende finish på flisene spraya jeg hele rommet med blå jif og tørka over med frotte etterpå. Sånn pleide ihvertfall jeg å gjøre det, vet ikke om det er den enkleste medtoden, men... Fett og såperester løser seg jo opp i glovarmt vann også, da. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå