lotte25 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 noen som vet hva morsmelkerstatning er på engelsk? og om de har det i tyrkia??? skal der i sommer med min datter....alanya.
LadyLuck & Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 ville det ikke uansett være lurt å ta med hjemmenifra, sånn at du får noe du er sikker på hva er, og hva det består av (bare en tanke)
lotte25 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 joda var jo planen det. men lurte jo bare på om noen hadde noen erfaringer med og kjøpe i utlandet.. er litt usikker på om hun kan få vanlig melk der nede.. hun er 10 mnd når vi reiser.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg vil råde deg til å holde henne unna ale meieri produkter der nede, ta med mme du, og kok vannet og flaskene i 5 min så er dere trygge for mage sjuke også...og styr unna IS i hvertfall, pappa lå rett ut i 10dager sist de var i Tyrkia, han hadde spsit noe is på stranda og fikk en skikkelig diarè, ble lagt inn på sjukehus.
lotte25 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 is vet jeg godt du ikke skal spise enkelte plasser. er 3 året jeg reiser men har aldri hatt problemer med noe. tror det beste er og ta med erstatning her hjemmefra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå