Gå til innhold

Varierende aktivitet i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg er i veke 27 og ankar litt på at det varierer kor mykje aktivitet eg kjenner hos den lille jenta vår. Eg synes eg kjente ho meir i begynnelsen enn no, trudde det skulle vere omvendt. Ho kan ha dagar der ho er rolig, for så å neste dag vere litt meir aktiv, men absolutt ikkje veldig aktiv (etter mine begrep)... Synes eg leser at alle kjenner så mykje spark og liv i løpet av dagen, sånn er det ikkje her. Kjenner liv kvar dag, så prøver å roe meg med det, jordmor og lege seier at det er nok. Andre som har det sånn? Eg har ikkje morkake på fremre vegg, og er slank med lite magefett fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er på vei inni min 25 uke idag og kjenner ikke like mye liv hver dag... Noen dager kan han holde på i mange timer hver eneste dag/natt, så kommer det noen dager etter der det er helt stille.... Bare et spark om dagen og det gjør meg nervøs... Men så kommer de dagene igjen hvor han er aktiv igjen, men kankje ikke like mye.. Så det er opp og ned!!!

Jeg merker forresten at han har laget seg et eget søvnmønster, er ofte aktiv når jeg skal sove, men så sover han jo hele natta igjen og vekker meg litt på morran, også er det tyst til litt utepå dagen igjen..

Du er ikke alene, og jeg syntes du skal ta det med ro... Jeg fikk høre her for litt siden når jeg sa det du sa: HUSK at bebyen din må jo sove den og... hihi

Lykke til ihvertfall... Du kan nok bare roe deg med at når det er rolig, så sover hun....

Skrevet

takk for svar, er vel for mykje forlangt at ho skal underholde meg heile dagen, ja:-)

Skrevet

Jeg kan forstå deg at du så gjerne ønsker det, for er det stille her, vil jeg han skal sparke, og sparker han mye, kunne han godt ha roet seg, så for meg finnes det ingen mellomting... hehe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...