Verbena Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det jeg har prøvd er jeg kjempe fornøyd med! Har verdens herligste nabo/venninne som er hudpleiekonsulent for mary kay så det er en praktisk plass å gå når man trenger hjelp! Akkurat nå ELSKER jeg selvbrunningskremmen!! Den lukter faktisk godt og jeg er blitt fin og brun uten skjolder, begynte å bruke den på tirsdag!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg bruker rensesettet til ansiktet (3-i-1- og fuktighetskremen), og er fornøyd med det. Har også rensesettet for hender- det er helt supert, men jeg er ikke flink å bruke det Gode produkter, men litt dyrt!
FrøkenKnallkul Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Var på party for noen dager siden, og bestilte den 3i1 rensen Godt å høre at du er fornøyd! Hadde lyst til å kjøpe det handpleie sette også, men det får bli neste gang!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Bruker sminken og er veldig fornøyd. Ansiktskremen var jeg ikke fornøyd med.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 dere må bestille mary kay produktene på www.touchofpink cosmetics.com. der koster f.eks den hånd spa pakken 70 kr!!
FrøkenKnallkul Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Wow! Det må være dagens tips Takk takk!
-Lane- Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Jeg er kjempefornøyd med 3 i 1 rensen. Den er super! Body scruben er også fantastisk.. Produktene for hender og lepper liker jeg.. Leppestiften liker jeg ikke..likte heller ikke dagkremen.
-Lane- Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Rondi! Takk,for tipset! Og jeg som nettopp har bestillt bare den ene delen i håndserien. Kostet 300 kroner på party Jaja,nå vet jeg det.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Bare hyggelig Det er svin dyrt å kjøpe det på partyene. Og på den siden er det jo sinnsykt illig. Bare husk dette med¨å kjøpe varer til en verdi under 200 kr, så slipper man toll og tull =)
Skogro Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 oj, der var det billig, ja!!! Har brukt Mary Kay i flere år, jeg. Kjempebra produkter:) Men Rondi, har du handlet på siden? Blir det mye å betale i toll hvis man handler for over 200? Lønner seg å handle oftere i stedet da, eller?? Både jeg og datteren min bruker produktene så her blir det penger å spare,ja
lille_Harepus Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 det var dagens beste tips tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå