Gå til innhold

Noen av dere som bruker Mary Kay produkter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har prøvd er jeg kjempe fornøyd med! Har verdens herligste nabo/venninne som er hudpleiekonsulent for mary kay så det er en praktisk plass å gå når man trenger hjelp!

Akkurat nå ELSKER jeg selvbrunningskremmen!! Den lukter faktisk godt og jeg er blitt fin og brun uten skjolder, begynte å bruke den på tirsdag!

Skrevet

Jeg bruker rensesettet til ansiktet (3-i-1- og fuktighetskremen), og er fornøyd med det. Har også rensesettet for hender- det er helt supert, men jeg er ikke flink å bruke det :( Gode produkter, men litt dyrt!

Skrevet

Var på party for noen dager siden, og bestilte den 3i1 rensen :) Godt å høre at du er fornøyd! Hadde lyst til å kjøpe det handpleie sette også, men det får bli neste gang!

Skrevet

Bruker sminken og er veldig fornøyd. Ansiktskremen var jeg ikke fornøyd med.

Skrevet

dere må bestille mary kay produktene på www.touchofpink cosmetics.com. der koster f.eks den hånd spa pakken 70 kr!!

Skrevet

Wow! Det må være dagens tips :) Takk takk!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med 3 i 1 rensen. Den er super!

Body scruben er også fantastisk.. Produktene for hender og lepper liker jeg..

Leppestiften liker jeg ikke..likte heller ikke dagkremen.

Skrevet

Rondi!

Takk,for tipset! Og jeg som nettopp har bestillt bare den ene delen i håndserien. Kostet 300 kroner på party :(

Jaja,nå vet jeg det.

Skrevet

Bare hyggelig

Det er svin dyrt å kjøpe det på partyene. Og på den siden er det jo sinnsykt illig. Bare husk dette med¨å kjøpe varer til en verdi under 200 kr, så slipper man toll og tull =)

Skrevet

oj, der var det billig, ja!!!

Har brukt Mary Kay i flere år, jeg. Kjempebra produkter:)

Men Rondi, har du handlet på siden? Blir det mye å betale i toll hvis man handler for over 200? Lønner seg å handle oftere i stedet da, eller?? Både jeg og datteren min bruker produktene så her blir det penger å spare,ja

Skrevet

det var dagens beste tips ;) tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...