LadyLuck & Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Våknet i dag klokken halv ni av Atekatten. Ikke den vanlige skrikingen etterfulgt av "opp,opp,OPP", men latter og etterfulgt sildring. Tror dere ikke han hadde klart å få av seg både pysjamas og bleie, og stod å pisset ut over kosebamser,sengetøt,saueskinn etc. Bomma heldigvis på vår seng... Så nå har jeg bada guttungen,skifta på senger etc (knapt fått vært på do), ikke noe gøy en lørdags morgen, men håper vi klarer å le av det litt senere...
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Her har vi mange sånne dager..... klarer ikke å le av det jeg. Eneste som funker på mini er å sove i body og strømpis.
Prins og prinsesse Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Om ikke annet har dere en god historie å ta fram i konfirmasjonstalen...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Vel, kan forestille meg at det dere syns er litt kjipt i dag, vil guttungen gremmes for resten av sitt voksne liv når dere finner det for godt å fortelle denne historien, hehe... Ikke noe særlig flaut som tenåring at mor nevner dette foran f.eks en jente han er dødsforelska i e.l. situasjoner (Sier ikke at du må det altså, hehe) Tipper det er dere som ender opp med trumfkortet på en måte.
LadyLuck & Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 vet nå hvertfall en ting.. nå er det slutt på pysjamas med knapper. Får vel sobve i body og strømpebukse (selv om strømpebuksa da forsvinner midtveis) frem til jeg finner et sted som selger pysjamaser med glidelås BAK
trillemamma Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Cubus har hatt sånne pyjamaser, men jeg vet ikke om de har det ennå, for dette er 6 år siden.
LadyLuck & Skrevet 26. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2008 da skal jeg garantert innom der i dag... takk for tipset =0)
Mikkemafian Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Nå fikk jeg ledd litt, ok mye da...Fikk mange vittige bilder inne i hodet:)
LadyLuck & Skrevet 26. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2008 hadde det vært med noen andre hadde nok jeg også klart å le, som den gangen han herjet med sambo, og spydde i munnen hans (sambo holdt ham over seg, og lo.. så spydde Atekatten.. DET var morsomt det..)
Mikkemafian Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Fniser litt av den også!!! Enig at det trengs litt tid på å fordøye det som skjer med oss selv:)
Heaven har født::) Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Hahahaha,du kommer nok til å le v det en dag. Hu største her gjorde det hver gang hun skulle ha luren sin midt på dagen, når hun var liten. Hadde heldigvis ekstra madrass og dyner. Var ikke gøy når det stod på, men har ledd mye av det i ettertid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå